JoeNasty Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Hvilke innpress skal man ha på E39? Mener å huske at det er ET 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Takk, synes om resultatet da? syns m6 felgene er meget pene felger, vurderer de selv på e36'n:) og tror de eventuelt vil passe bra på din bil, men fine de du har og da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 skeptisk til din farge kombo. ville valgt noen andre... mitt synspunkt bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tranø Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Passer best med de felgene du har fra før av Tranø, mener jeg da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 jeg har 20 i innpress på mine m5 felger på min e39 98 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå