marararius Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 Hei Noen her som kan hjelpe meg? Hvem av sikringene, og/eller relèene i sikringsboksen på e36 er til sentrallåsen? Sentrallåsen min funker ikke. Men her om dagen holdt jeg på i sikringsboksen, pga. sikring til vindusviskerene kødda. Tok da lokket til sikringsboksen, og dyttet ned på alle sikringene.. Og plutselig låste alle dørene seg igjen. Så lurer på om det kan være noe dårlig kontakt eller noe? Noen som kan hjelpe? Begynner å bli dritt lei av at sentrallåsen ikke funker
Hyggmaister Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Zentraletterannet! Hehe...er vel tre forskjellige om jeg ikke husker feil. Hos meg låses alle dørene før de smetter rett tilbake igjen i ulåst stilling, så går det bedre på andre forsøk - da låser somregel alle dører seg. Ingen av mine sikringer var gått:( Regner med jeg har noen ledninger som er klemt elns...
marararius Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 Zentraletterannet! Hehe...er vel tre forskjellige om jeg ikke husker feil. Hos meg låses alle dørene før de smetter rett tilbake igjen i ulåst stilling, så går det bedre på andre forsøk - da låser somregel alle dører seg. Ingen av mine sikringer var gått:( Regner med jeg har noen ledninger som er klemt elns... Jeg byttet sikringene, og da ble det sånn du beskriver... Byttet senrallås motoren i førerdøra. Da ble det bra igjen!
Mexos Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Jeg har samme problemet også. Har prøvd to sentrallås motorer uten hell Motoren står fast på låskassa sant? Min ble sånn etter jeg skiftet dør. Av og til fungerer den som den skal. merkelige greier
marararius Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 Jeg har samme problemet også. Har prøvd to sentrallås motorer uten hell Motoren står fast på låskassa sant? Min ble sånn etter jeg skiftet dør. Av og til fungerer den som den skal. merkelige greier Ja det gjør den. Merkelig.. Hmm. Har du sjekket kablene som går til bakluka? Hørt at de kan begynne å bli dårlige og sånn, men jeg hadde ikke det problemet.. Men hørt andre som har hatt det, og sagt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå