Rune B. Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Kanoon bra tråd detta Trond. Det er jo som Harald skriver, du skriver morsomt! Virkelig framgang og spore ser jeg. Må ta meg en tur ut til Selte residens snart og beskue mikk makket. Blir schit grymt med vårt eget lille BMW treff til sommeren da. Er jo ganske mange morsomme biler i gjengen blitt etterhvert , kanskje skal vi latt avviket (Ken...h) få lov til å komme skliende i drive (slow motion) inn på treffet også? Hva mener dere gutter? Av dine modifiseringer vil jeg trekke frem de gule lysa som det største høydepunktet! Det er jo bare å få overbevist Kenneth og Ole om at gule lys gjør hvilken som helst nazi vogn enda smukkere Livet er herlig dere
Harald e30R Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Kanoon bra tråd detta Trond. Det er jo som Harald skriver, du skriver morsomt!Virkelig framgang og spore ser jeg. Må ta meg en tur ut til Selte residens snart og beskue mikk makket. Blir schit grymt med vårt eget lille BMW treff til sommeren da. Er jo ganske mange morsomme biler i gjengen blitt etterhvert , kanskje skal vi latt avviket (Ken...h) få lov til å komme skliende i drive (slow motion) inn på treffet også? Hva mener dere gutter? Av dine modifiseringer vil jeg trekke frem de gule lysa som det største høydepunktet! Det er jo bare å få overbevist Kenneth og Ole om at gule lys gjør hvilken som helst nazi vogn enda smukkere Livet er herlig dere hehe.. jeg er værtfall med på ett lite bmwtreff til sommer'n. Hadde vært helt kunpp!
Trond.S Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Kanoon bra tråd detta Trond. Det er jo som Harald skriver, du skriver morsomt!Virkelig framgang og spore ser jeg. Må ta meg en tur ut til Selte residens snart og beskue mikk makket. Blir schit grymt med vårt eget lille BMW treff til sommeren da. Er jo ganske mange morsomme biler i gjengen blitt etterhvert , kanskje skal vi latt avviket (Ken...h) få lov til å komme skliende i drive (slow motion) inn på treffet også? Hva mener dere gutter? Av dine modifiseringer vil jeg trekke frem de gule lysa som det største høydepunktet! Det er jo bare å få overbevist Kenneth og Ole om at gule lys gjør hvilken som helst nazi vogn enda smukkere Livet er herlig dere Hei pojken! Du må ta deg en tur en kveld ja. Et lite treff høres bra ut. Er det mat inne i bilde også er jo det knall:) K..neth bør vel få være med han også ja, selv om det blir litt på kanten med den Stuttgart-vagna hans Merkelig at du skulle nevne lyktene. Ble jo litt penere på bilen din da, men så er jo e28 av et litt annet kaliber enn en sånn annenrangs vogn som e30 også Hehe... skal Kenneth ha også trengs det vel en del kvadrat for å dekk glassa hans. Ole er jo på gli han, bare en mild overtaling igjen der så sitter de der Hilsen Trond
ole anders Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Ånei blir nok ikke noe gult på min Blir nok heller sorte hehe
Trond.S Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Ånei blir nok ikke noe gult på min Blir nok heller sorte hehe Hehe.. har liksom alltid vært det sortefår du Ole Oooooh.. vi setter den på konto'n for dårlige ordspill vel
Rune B. Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Detta er gjeng! Tror ikke Peggy klarer å levere nok til børsa til Ke.neth! Da får jeg lage gule lys på traktoren min da, hvis du ikke vil at bilen din skal bli ekstra supa dupa grom, Ole. Nå skal ikke jeg ødelegge prosjekttråden din med mer åndelig søppel Trond! Makan.
Trond.S Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Detta er gjeng! Tror ikke Peggy klarer å levere nok til børsa til Ke.neth! Da får jeg lage gule lys på traktoren min da, hvis du ikke vil at bilen din skal bli ekstra supa dupa grom, Ole. Nå skal ikke jeg ødelegge prosjekttråden din med mer åndelig søppel Trond! Makan. Er greit med litt åndelig "søppel" når jeg er for lat til å gå ut i garasjen Er denna forbanna jobbinga som ødelegger for arbeidslysten på kveldstid. At det skal være nødvendig å jobbe 5-6 dager i uka! Hadde håpa jeg kanskje skulle rekke å få tak i no lakk så jeg kunne fått klint på litt ny lakk i motorrommet i påsken. Har vel ikke ferie for å drive med noe annet enn bilen. Er jo ikke lenge igjen før banekjøringa er i gang igjen nå.
Skimmy Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 har du lakkert lysene gule? eller er det orginalt gult glass?
Trond.S Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Skrevet Mars 12, 2008 har du lakkert lysene gule? eller er det orginalt gult glass? Hei Har brukt film på lyktene, er enkelt og billig. Ser ikke helt topp ut på nært hold, men nå er ikke bilen min noe showbil akkurat så da duger det mer enn bra nok Hilsen Trond
Trond.S Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 kult, vanlig sotfilm du brukte? Ja, tror det. Var noe Herr Rune B. skaffa hos en lokal Reklame produsent. Foliatec selger også sånn film, men etterspørselen er visst ikke så stor så det var lang leveringstid da vi spurte. Har fått gjort litt mer siden sist. Har tetta et rusthull under frontruta, lagd et nytt feste til ekspansjonstanken og begynt å demontert påfyllingsrørt til bensintanken for å komme til innerskjermen bak som skal bli litt tettere Ikke så veldig spennende egentlig og jeg har ikke fått tatt noen bilder heller Helsningar Trond
Rune B. Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Det er spennende da! Jeg hadde hvertfall hatt glede av å se det Trond Skal bestille rustfri potte fra Simons til 528`n i morra. Har satt Thorbiss på saken. havna på ca 1000kr minus 40% rabatt, så da tok jeg meg råd til rustfri Den er på 42cm lang og oval. Håper det holder. Fått kjøpt lakk til kjerra da? Skal jo lakke til helga? Burde bli Kvit som kong salemons kvitebjørn, eller..... Hvertfall kvit før påsken er omme.
Rune B. Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Jeg må bare si det Ole! Du har et flott bilde i profilen din! Viktig å gi positive tilbakemeldinger til de man holder va vet du hihi
Trond.S Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 Det er spennende da! Jeg hadde hvertfall hatt glede av å se det Trond Skal bestille rustfri potte fra Simons til 528`n i morra. Har satt Thorbiss på saken. havna på ca 1000kr minus 40% rabatt, så da tok jeg meg råd til rustfri Den er på 42cm lang og oval. Håper det holder. Fått kjøpt lakk til kjerra da? Skal jo lakke til helga? Burde bli Kvit som kong salemons kvitebjørn, eller..... Hvertfall kvit før påsken er omme. Åååå, du veit nå å trykke på de retta knappa du da Rune Om det ikke er så spennende så hjelper det i allefall på helhetsintrykket da! Rustfritt er gromt det skulle, håper lyden i vogna di blir grym! Skulle tatt meg råd til det jeg også men du kjenner jo meg Har ikke kjøpt lakk heller. Skal vel litt til at jeg rekker det i påsken vel. Så et par bilder av bilen til Torbjørn med OZ-hjula. Det må være en av de kuleste e30'ne jeg har sett! Ta en titt her dere som ikke har fått med dere den enda: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/melding.aspx?Id=436306 Må jo legge ved et bilde av bilen til Rune også da, den er jo ikke reint lite tøff den heller. Inntil det skjer noe mer her kan dere også ta en titt på reisebrevet fra tysklandsturen jeg og Rune var på i høst med e28'n hans: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/melding.aspx?Id=406054 Guten abend!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå