ole anders Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Jeg må bare si det Ole! Du har et flott bilde i profilen din! Viktig å gi positive tilbakemeldinger til de man holder va vet du hihi Hehe du synes vel det lurer på hvorfor. Blir vel et nytt snart bare jeg får ut e-30en Ble bra den bilen din nå Torbjørn. Må ta en tur innom får å se åssen det har blitt i real life.
Trond.S Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Skrevet Mars 20, 2008 Ja da er det påske da folkens. Meget behagelig å slippe å gå på jobb:) Har fått gjort litt med bilen da, men egentlig alt for lite. Må bare utsette første treffet litt visst ting ikke går veien. Begynner å bli ferdig med rusta da, er jo det som er kjipt å driver med også så blir en lettelse når det er gjort Små rusta innerkjerm. Har bestilt ny yttre del som skal komme over påske. Den inndre delen som skal beholdes har jeg prøvd å lappe sammen. Vennligst ingen kommentarer på sveisinga takk:): Måtte lappes litt på bakplata også. Kjøpte et sett 7x15" BBS krysseiker til vagna også. Trenger en del 15" felger siden det er den dimmensjonen det er lettest å få tak i gamle harde hokey-pucker til: Noen bilder fra "glans" dagene i fjor høst. Håper det blir mange sånne dager i sommer. Er forresten Marius H som har tatt bilene. Det står jo på de fleste bildene, men han er jo sånn fotofantast som har sterkere sensur enn oss vanlige og har ike velsigna de uten navn Sjekk racing-hjelmene til pojkarna også Ole vinker pent til kamera også, veloppdragen kar altså God påsk alla i hop!
Trond.S Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Skrevet Mars 21, 2008 Hadde besøk her stort sett i hele går så det ble ikke gjort så mye bilen, men var jo trivelig med besøk også I dag er det jo kaldt som fysj så innsatsen blir nok ikke så stor nå heller. Men fikk testa snøføret i natt da, det er jo morro med et siste lite hint av vinter før våren også selv om jeg nå er ganske klar for bare veier. Også trenger jeg litt hjelp her. Trenger en nytt toppdeksel eller ventildeksel som det også kalles til S50B30'n min. Visst noen veit om et som ligger til overs fra en rasa motor eller noe sånt så si gjerne i fra! Noen flere bilder fra i fjor. Disse er fra et Powerdrift trenings-treff i september. Der var det passelig med biler og kjempe artig å kjøre.
E30Frelst Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Det må jeg si! Nydelig prosjekt du har spikra sammen! Hvor holder du til hen? Kanskje du kunne ha hatt litt lyst og hjelpe meg med og bygge opp en 320i, den skal få en 2.8 liter av påskeharen, med ei lite blåse : ) Du har jo bra erfaring her nå! Jeg betaler med glede for og få hjelp Men dette blir til sommer, høsten igjen ; D Mvh håvard Falck ; D
Kickarn Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 DETTA ER TYPEEEER;) hehe, keep up the good work gutta:) regner med det blir endel kjøring i sommer:P
Trond.S Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Skrevet Mars 22, 2008 Fete bilder Takk for det Det må jeg si! Nydelig prosjekt du har spikra sammen! Hvor holder du til hen? Kanskje du kunne ha hatt litt lyst og hjelpe meg med og bygge opp en 320i, den skal få en 2.8 liter av påskeharen, med ei lite blåse : ) Du har jo bra erfaring her nå! Jeg betaler med glede for og få hjelp Men dette blir til sommer, høsten igjen ; D Mvh håvard Falck ; D Hehe.. hærlig suppe du mener eller? Er det M30 du skal ha inn? Veit ikke om jeg er rette mannen til å bygge for andre, men jeg kan skikkert hjelpe til litt om du mener det seriøst da? DETTA ER TYPEEEER;) hehe, keep up the good work gutta regner med det blir endel kjøring i sommer:P Nei men se hvem som har forvilla seg inn i bmw verden her a! Er jo så lenge siden du har hatt bmw at du må ha glemt hvor morro det var Blir nok noen banetreff i sommer ja. Er bare å få tredd en pottehjelm ned over hue på deg og stroppa deg fast i den gromme orginal selen i bilen min. Når jeg tenker meg om har du jo aldri sitti på med 316
thorbis Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 hehe denna hadde jeg sansen for kenneth:P Kjøretøy: Diger doning uten tak hehe. fått skilter på flaggskipet enda ell? mvh Thorbjørn R
Kickarn Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Stemmer det Trond , jeg har faktisk ikke det, vi får ta det når det blir noe treff:) Begynner å bli en stund siden jeg hadde Bmw nå ja, var artig tider det:) med mye bruk og missbruk;) hehe.. Hehehe ja jeg kjører jo diger doning uten tak:P hehe, har time hos B.T 1 april så da får vi se om det ikke blir no skilter vel, nye felger kommer til uka så
Spiritus Sancti Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Dæven, for noen råe felger du har fått deg! Han som eide de tidligere må ha vært jævla tøff!
Trond.S Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Skrevet Mars 24, 2008 Stemmer det Trond , jeg har faktisk ikke det, vi får ta det når det blir noe treff:)Begynner å bli en stund siden jeg hadde Bmw nå ja, var artig tider det:) med mye bruk og missbruk;) hehe.. Hehehe ja jeg kjører jo diger doning uten tak:P hehe, har time hos B.T 1 april så da får vi se om det ikke blir no skilter vel, nye felger kommer til uka så Du er ikke redd for aprilsnarr da? De kan jo skremme hjerteproblemer på deg visst de sier du trenger flere "billige" papirer fra BO Dæven, for noen råe felger du har fått deg! Han som eide de tidligere må ha vært jævla tøff! Hehe.. ja kan du skjønne hvem det var da? Hilsen Trond
Trond.S Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Skrevet Mars 24, 2008 Jaja.. da var den ferien over da. Ble ikke gjort halvparten av det som var tenkt. Skal jeg skylde på været eller være å ærlig å inrømme at jeg er smålat? Uansett har jeg fått skifta foringer på bruene foran da, ikke dårlig på nesten en uke det Se hvor gode de gamle var: Sitter denne muligens litt skeivt? Blir litt overraska når orginalforingene fra 89 ikke holder lenger enn 19 år. Er ikke BMW kvalitet eller? Tror dere det muligens kan være en garanti sak? Satser på at disse gjør jobben litt bedre enn de gamle. Greit å slippe at forhjulene flytter seg for mye og ukontrollert under oppbremsing.
oddis Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Høhø, det der var da ingenting. Slik så mine ut. Trivelig å finne ut slik da man bremser ned fra 160...drar ikke rent lite til høyre heller.. bremsa med brekket i fem-seks dager før nye foringer ankom.. Eksentriske foringer fra M3 eller tilsvarende i powerflex er å anbefale. Evt eyeballarms fra Threehouseracing.
Trond.S Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Skrevet Mars 24, 2008 Høhø, det der var da ingenting. Slik så mine ut.Trivelig å finne ut slik da man bremser ned fra 160...drar ikke rent lite til høyre heller.. bremsa med brekket i fem-seks dager før nye foringer ankom.. Eksentriske foringer fra M3 eller tilsvarende i powerflex er å anbefale. Evt eyeballarms fra Threehouseracing. Så godt brukt ut de der ja. Bestilte foringer til m3, men mekonomen hadde ikke eksentriske så da fikk de bli dissa
thorbis Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 legg ut no mer bilder a trond. jg veit du har noen på lur. av sveisinga kanskje:P hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå