landeveiens_skrekk Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 hvor mye kan man få for orginal m-tech felg til e46 med gode dunlop dekk? 225-45-17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VFK Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Hei. Jeg ga nettopp 6500 for de felgene (17") med Michelin-dekk. 225 foran og 245 bak. De var ikke strøkne, litt kantkjørte. Dekka var nesten nye. EG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
landeveiens_skrekk Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 takk for tipset, diss er strøkne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Legg tråden kun på enten teknisk eller generelt du Dette kan vel ikke kalles en teknisk tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Eg gav vel 5 for de!Litt riper med dyre dekk, husker ikke hvor mange mm det var igjen men kjørte vel 18000 km for eg måtte bytte de ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå