Hesleskaug Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Har noen pc-deler som ligger i bokser her hjemme som egentlig skulle bli bygd til en media pc. Men ble ikke noe av så da vil jeg selge det eller bytt det bort i noe kult til E30 (Sperre eller lignede) - Intel Core 2 Duo E4600 2.4GHz (denne er åpnet og testet) - Corsair DDR2 XMS2 2GB (ny iboks) - MSI P6NGM Micro-atx hovedkort (ny i boks) - Chieftech 400W Atx psu (ny i boks) - Seagate Barracuda 7200 500gb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Må du selge samlet? Om jeg får feks cpu,ram og hk til fin pris så er jeg interresert ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 Får ingenting for det da. Da kan jeg like greit bygge boksen. Alt eller ingenting desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 prisen er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 selg delene til han som spurte.. jeg kjøper disken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 Kom med et bud dere mener det er verdt. Men ikke noe "ja jeg får begynne jeg da... 100kr" osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå