E30Frelst Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 får du tak i m-tech fangere til 4 dørs E30 ? VEnnligst svar på pm : ) Hilsen E30Frelst : D
E30Frelst Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Dette er den stylingen jeg kunne ha tenkt meg : )
Gjest Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Har lite til E30, men det er noe jeg jobber for å få tak i. Vet at intr. er meget stor for e30 styling, og kanskje spesielt mtech II. Angående E39 så blir det kampanje neste mnd på komplett frontfanger med tåkelys:)
Gjest Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Hehe, kan sikkert ordne en fin pris til deg maurtin, rakk ikke å sende den i dag.. Posten stengte klokka 4 så det må bli på tirsdag. Trenger du M-tåkelykter også?
Kobar Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 den pakkeprisen du har med komplett M-tech til e36 til 5990kr, er det samme frontfanger som du kjører kampanje på nå? samme kvalitet på hele stylinga? og passform på hekk- og sideskjørt er like bra som frontfanger? er jo skikkelig billig om det er såbra:)
maurtin Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Hehe, kan sikkert ordne en fin pris til deg maurtin, rakk ikke å sende den i dag.. Posten stengte klokka 4 så det må bli på tirsdag. Trenger du M-tåkelykter også? trenger tåkelykter til E39 fangeren også, hadde vært kjempefint om du fiksa en fin pris på den!
Gjest Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 den pakkeprisen du har med komplett M-tech til e36 til 5990kr, er det samme frontfanger som du kjører kampanje på nå? samme kvalitet på hele stylinga? og passform på hekk- og sideskjørt er like bra som frontfanger? er jo skikkelig billig om det er såbra:) Det er 100% bolt on både front, sideskjørt og bakfanger. Samme kvaliteten som frontfangeren ja, kjempebra passform:) Og ja.. det er BILLIG! Har startet firma.. prøver å holde utgiftene så nært 0,- som mulig, dermed kan jeg presse prisene ned til dere:) Og det er vel populært
Gjest Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Oi, det er en feil i webshopen. De er på lager:) Redigerte lagerstatus i webshopen, så det er bare å bestille om du vil ha:)
E30Frelst Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Herlig, ta inn til 4 dørs da ; ) M-Tech2 Stylinga altså ; )
Gjest Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 Ooh,... den er ikke sendt! Arrgh.. skal peise denne avgårde nå! Sorry at den glapp litt, men har stressa som en gal siste dagene. Tror alt skal være sendt.. oversvømte iallefall det lokale postkontoret her med støtfangere:p hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå