viplash Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 Nei, blinkersene er løse. HAr kjøpt nye hvite som ligger her. Blinkersene er hvertfall egne seperate saker. Holde på plass av 3 stk små skruer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 ok. Håper du får det te då. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 Ut skal de gamle, og inn skal de nye, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Pen bil du har fått deg! 525 med automat er mye bedre en manuell. Sparker da godt fra uansett den motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 Pen bil du har fått deg!525 med automat er mye bedre en manuell. Sparker da godt fra uansett den motoren Takk takk for det. Hadde en 518i i ca halvannen måned. Holdte på og dø av kjedsomhet opp i 60km der hehe.. byttet til denne, og gud, for en bil det er. Sparker godt i fra uansett hva jeg finner på. Svever avgårde. Litt planer har jeg jo, og skal forsøke og oppdatere her så godt det lar seg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Forresten, legg inn bilder av interiøret da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 Forresten, legg inn bilder av interiøret da vel. Det kommer det kommer, men er ikke noe annet enn vanlig stoff hos meg. Men det kommer. Vil bare ta og få shinet den litt inni først Flaut hvordan den er nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 fin bil ndu har fått deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2008 Da har jeg kommet til og fått byttet forran på fører siden. Og det ble jo bra det Men var trangt. Men det og komme til på andre siden, det virker jo helt umulig. Det er så trangt at jeg tror jeg dør, og hadde ejg fått du den enorme spyleveske tanken, så hadde det nok blitt litt lettere. Men den får jeg jo ike ut. får den løs, men jah... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2008 Da var det hvite blinklys forran hos meg. Men nå lekker det spylerveske en plass nåda. Fant hullet på tanken. Et lite hjørne. Så har limt med aralditt der for og se om det hjelper noe. Men tviler i og med at det er vått der nå. men får se når tanken eventuelt har dryppet seg tom om det kanskje kan limes eller noe da. Noen forslag? Legger hvertfall ut bildet med hvite blink. ♦ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Næmen, se her da! Ble jo helt supert dette . Hvis du har sett et hull i tanken, så er det bare å få limt den godt. Men det kan godt hende det er pakningen/gummiforingen som sitter mellom pumpa og spylertanken som er gåen! Bytta den selv på min Touring når det lakk der fremme, og lekkasje forsvant . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 ER i bakkant på tanken. Vet hvor det er. sitter noe plast greier der i fra før så ahr vært hull der tidligere. Får se hva jeg får til. Ellers inn md ny tank I dag blir det vask og polish og bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 I går fikk bilen en velfortjent vask, med følgende polering og greier. Ble så fint atte. Legger ut litt bilder av det. Interiør bilder, for de som vil ha det, kommer når jeg får shinet den litt innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 gjorde virkelig susen den poleringa. tror jeg må sponse det på min en vakker dag.. synd du ikke bor litt lengre nord. kunne du fått en par senkefjører du kunne satt på fremme til du fikk kjøpt deg et senkesett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 gjorde virkelig susen den poleringa. tror jeg må sponse det på min en vakker dag.. synd du ikke bor litt lengre nord. kunne du fått en par senkefjører du kunne satt på fremme til du fikk kjøpt deg et senkesett. Senke fjører trenger den forran ja jeg er enig i det. Eller egentlig hele veien rundt om. men men, man tar hva man har. Poleringen gjorde susen ja. Ikke helt fornøyd selv, så blir vel og rubbe skikkelig ned, og polere skikkelig opp en av de nærmeste helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå