Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Som sagt, noen som vet om et verksted i Ski / Ås / Oppegård området som har mulighet til å ta eu-godkjenning på en lav bil. Dvs. den er såpass lav at jeg har problemer med vanlige bukker.

Hovedprobmet er bremsetesten...

Svært interessert i flere alternativer :)

Skrevet

Heh, ja, men jeg har ikke nok klaring for at det går med de fleste blemse testene.

Kan sikkert ta av sideskjørter ol. men det kan da umulig bare være meg som har rimelig lav bil :P

Navn folkens, navn :P Må vite hvor jeg evt. kan dra å se.

Skrevet

Bilen er godkjent fra topp til tå, men jeg har fremdeles problemer med bremsetestene :-/ Jeg må nok bare ty til å demontere litt før jeg drar innom et sted :)

Skrevet

Er noe som heter retardasjonstester. Dette kan brukes om man ikke har bremsetester. Verkstedene er påkrevd og ha det. Er nok støva ned en lur plass, men de skal ha det. Da testes bremsene under kjøring. Usikker på hvordan man tar kontrollen med en slik, så går ikke inn på det. Ring litt rundt og hør

Skrevet

Det er usansynlig irriterende med slike flotte biler som kommer til EU kontroll (dette er ikke sarkasme) men på den bremseprøveren jeg bruker er sikkert 10-12cm dyp... da blir det bare visuell test og prøvekjøring...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...