hare4 Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Har en grønn E36 1991mod. som jeg skal selge i deler. Motoren sviver som ei klokke! Deler som alerede er tatt er: -Venstre bakdør -Panser -Høyre forskjerm- -Grill -Frontfanger Noen deler som er aktuelle å selge: -Resten av dørene -Dashbord -spedometer -sportsratt m/airbag -Div. brytere og knapper -seter -girspak -bakluke -vinduer bak -4 stålfelger med gode piggfrie vinterdekk -motordeler -Lexus baklykter -komplett bakfanger m/lister -dørlister -el. speil Har 4 fine originale BMW M3 felger som jeg kan selge, den ene bak er veldig kantkjørt, de andre veldig fine, selges med 215 40 17 forran og 235 40 17 bak, subber ikke på sedan ! +mer, bare spør om mer, det kommer bilder av flere av delene etterhvert. Bilen er på birkeland. Tlf: 95929264
KP_coupe Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 hei, er bagasjelokket helt totalt rustfritt? hvilket fylke står bilen i?
hare4 Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Skrevet Mars 8, 2008 Det er litt rust nede på kanten bak, men jeg skal sjekke nærmere i dag og sende deg flere bilder av det hvis du er intr.
hare4 Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Skrevet Mars 8, 2008 Bilen står i Birkeland og er 15min. nord for Lillesand.
hare4 Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Skrevet Mars 8, 2008 Her er flere deler som selges: Original solgardin med nakkestøtter Stabstag bak Lexus lykter baksete med armlene Bakluke med bare tre rustflekker utenpå, ingenting i kant invendig!!!
Mexos Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Hvordan ser pakningene rundt døråpningen på venstre og høyre framdør ut? morken eller sprukket? er interessert i de hvis de er i god stand. Pris? Tenker på de som er i døråpningen som sitter på bilen og ikke dørene hvis du forstår hva jeg mener. Ligger i klem imellom dør og a og b-stolpe når døra er lukket.
hare4 Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Skal sjekke listene i morgen (Søndag) å sende bilder.
Dj Feed Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Kva du skal ha for stabstaget bak?? Har du teppe baki bagasje rommet??
-Marius- Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Hei! Hva skal du ha for venstre speil? Er det elektrisk justering på det? Var en tulling som har knust hele mitt i går, og bare stukket av! Mvh Marius
Kobar Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Her en liste hva jeg kunne trengt: -Tåkelysbryter framme/bak og lille deksel rundt -2 dubbeditter(plastbiter) som skal skjule mutteren til hvor du skrur fast setebeltet opp i B-stolpen, begge sider! -lys i bagaserom(bittelite lys som er rett under hattehylla ca) -skinntrekk rundt girkula(om du har ett uten hull) -samme rundt håndbrekk -Festene i taket som holder rullegardinet oppe( kun festene!) har du dette, og pris?
hare4 Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Her er flere deler jeg har skrudd av og som kan selges: Originale baklykter Girkule Jekk i fin stand,+ hjulsveiv Fine el. juterbare speil Speedometer Dashbord svart og lysegrått Ramme til spiller og adapter som jeg tror er til sony Diverse brtere osv. Deksel på dashbordet 3 slike kapsler i 15" Midtkonsol deler m/klokke Sportsrattet med airbag i god stand med fler bilder Fronthøyttalere Deksler
hare4 Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Flere deler Deksel under rattet Deksel mellom setene Midtkonsol svart Deksel Dashbord
Torbjørn H Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Selger du motoren i deler? Trenger diverse deksler og slanger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå