Gå til innhold

M5 bremser framme E34.

Eirik Viste
 Share

Anbefalte innlegg

Komplette calipere med 315/28 mm skiver som kan kjøres et år til. Passer også til E28 og E32. Disse bremsene passer godt for dem som har trimmet motoren sin. Spesielt E28 som har svakere bremser enn E34.

Selges for 2.000 kr + frakt.

Eirik. 92 22 65 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på Koed tidligere, og det så ut som om det var calipere bak som kostet 1.250kr ut fra bildene. Vet ikke om det stemmer. En annen skrev her i forrige uke at Koed tok 1250 kr bare for klavene til M5 E34. Så det er noe en også må sjekke opp i. Kanskje de selger caliperne uten klaver slik rekvisitaforretningene gjør her hjemme? Vet i alle fall at mine calipere er fullt brukbare. Skivene og klossene er ok.

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har selv kjøpt et slikt sett med brukte calipere, og de leveres som de ble skrudd av bilen, bare vasket. De er ferdig til bruk, gitt at du ikke vil renovere de fullstendig og skifte alle tetninger og gummideler. Men det kommer jo selvsagt frakt og norsk mva og gebyr på fortolling på toppen. Er nok et enklere, billigere og greiere kjøp og handle med trådstarter her enn Koed, men de er jo populære disse bremsene i og med at de er bolt on både på E28 og E24. Lykke til med salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke meningen å ødelegge noe i salgstråden,men det var til foran med den prisen på 1250,- og kommer kun 300 i frakt osv i tillegg,så da blir jo det et greit alternativ for meg siden jeg kun trenger calipere og du ikke vil selge under 2000,- og pris på nye calipere lå på under 500 lappen pr stk,vell å merke uten klavene... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er forvirrende med Koed her. De tar 1000 kr for bare calipere. 1250 for bare klaver. Og nå 1250 for calipere med klaver. Uansett så selger de da slike bremser veldig billig tatt i betraktning have de koster nye og at det er originale M bremser. Har mest sannsynlig solgt bremsene mine nå.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...