Hitokiri Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Jeg har originale pre-facelift frontlykter. ***** Disse frontlyktene er nå gitt vekk. Har fortsatt baklykter til E39 liggende. Trenger dem ikke, så om noen vil ha dem, kan de hentes gratis. Om jeg må sende dem skal jeg ha noen kroner i kompensasjon, for det er noe dritt å pakke inn og sende store ting. Skal du ha må du sende SMS eller ringe meg på: 97765017. Først til mølla! Jeg selger for øvrig: Speedometer til E34 525i, selges høystbydende Passasjersete til E34 selges høystbydende/gis vekk til den som kommer og henter. Selger også disse frontlyktene til E39. Høystbydende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 er litt lysten på disse lyktene til e39 ja viss dem passer på 98 mod 523. Har du bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 tenkte på de som du gir vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Har ikke bilder her og nå, men det er originale E39-lykter med oransje blinkere. Ikke facelift som sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 oki...sikkert like de jeg har på bilen då...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 C'mon! Ingen som vil ha GRATIS lykter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 Gratis lykter! Any takers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Hvor i bergen bor du? kan være interissert i de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 Laksevåg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 bor i fana så er ikke lange veien. kan evt komme en tur i morgen eller på onsdag. Send adresse på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 Bump. De som er interessert kan sende en sms til 97765017. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 bump. Den første som vil ha skal få. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Da er pre-faceliftlyktene gitt vekk til den første som ringte meg. Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 ...men baklyktene er fortsatt up for grabs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 Bump, chump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå