KP_coupe Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Lurer litt på å kjøpe disse, noen som vet om d ser greit ut, noen som har bilde av en e36 me disse på? gjør ingenting om det er en grønn coupe heller;P
KP_coupe Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Skrevet Mars 8, 2008 Sånn:P Int. i bilder me de lyktene i chrome å.. men svart så stas ut;)
Fliid Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 chrome ser, unnskyld uttrykket. Men forjævlig ut. gå for svart. Med mindre du vil ha kebab tralle.. Veit mange blir sinna når jeg sier det er fært. Men det syntes nå jeg.
Ad|oS Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Hadde noen tilnærmet like på min bil før. Ser ok ut, men ringene lyst svakt på dagen. Så dem bare på kveld og natt...' Og for all del, gå for svart bakgrunn og ikke chrome!
Superbeetle Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Jeg syntes ofte at disse one-piece lyktene ser litt rare ut vs
KP_coupe Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Hmmm... Så hvertfall forferdelig ut med chrome ja:P trur de svarte blir bra på grønn bil j;)
-Anders- Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Gå heller for OEM(orginal) - style lykter med angeleyes! De onepiece lyktene i seg selv ser jalla ut på E36.
KP_coupe Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Syns de svarte er bra j men... hvor mye koster de OEM? Ca en formue?
beemerdude Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 hold dæ laaangt unna onepice lyktan. e nå mainnskjit!! plastglass som smelte og e heilt jævli... velg heller inpro eller FK...
beemerdude Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 hold dæ laaangt unna onepice lyktan. e nå mainnskjit!! plastglass som smelte og e heilt jævli... velg heller inpro eller FK...
KP_coupe Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Høres ut som om d er no feil med alt jo:P erfaring med smelting beemerdude?
babjorn Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Har hat dårlig erfaring med one-piece lyktene over,er produsert i et jalla land med dritt dårlig kvalitet å dugger som f... ble kastet på båle å sang burn dritt burn dritt men dette er min erfaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå