Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett GruppeM kaldluft/Ram-Air inntak i karbon, passende til e36 M3. Som nytt, stod på bil i 3-4 mnd - ca 5 000km. Dette er et ekstremt flott og forseggjort luftinntak, og gir en rå innsugslyd. Gir i følge Evo-s minst 10hk mer (dynotestet): http://www.evo-s.co.uk/shop/index.php?cPath=6_2371_2379

Kostet nytt over 7 000,- levert til Norge.

Ønsker seriøse bud over 3 000,- på dette.

Skrevet

veldig stilig, men eg tror neppe du får mer av dette til 7lapper nytt enn ka mann får av KN-filter + varmebeskyttende vegg ; )

men men..

Skrevet

Som med alt annet her i verden så får man nok det man betaler for. Sammenlignet med KN sine kit så er dette karbon og ikke plast, det har en RAM-AIR funksjon, utseendet er helt rått og det samme er innsugslyden. Hvor mye effektøkning et KN kit har aner jeg ikke, vet ikke hvor godt det er dokumentert. Det er vel uansett ikke det som er det viktigste med slike kit.

• 9 months later...
Skrevet

"Hvor mye effektøkning et KN kit har aner jeg ikke, vet ikke hvor godt det er dokumentert. Det er vel uansett ikke det som er det viktigste med slike kit."

øh, hva er meningen da da?

For meg vil det alltid forbli en gåte hvorfor folk bruker nærmere 10 000,- på et luftfilter sett, men hver sin smak, ser sikkert gromt ut og låter sikkert fint..men hvor grom du ser ut når du sitter å griner fordi du nettop har brukt like mye penger som det koster for en 50" plasma på et luftfilter kit har jeg en bedre anelse om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...