just_me Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Hei, Monterte på Xenon kit igår, fjernlys og nærlys. Nærlysene funker smertefritt, men har småproblemer med fjernlysene. Når jeg først tente de, var det bare den ene som tente, jeg prøvde å bytte om på ballastene, og da funket begge. Noen ganger måtte jeg skru av / på lysene flere ganger for at begge skulle tennes, den ene bare blinket og sluknet. På vei hjem i mørket funket begge flott og jeg var fornøyd med det nye lyset! Men idag vil kun den ene tenne igjen. Virker som de krangler om strømmen, noen som har vært borti dette? Takker for svar
Nautiluz Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Avisolerer jordledningen nær balasten og trekker den til en skrue i chassi. Er som regel jordpungter bak lyktene mot fremskjermene. Ser det er mange ledninger som samles der.
just_me Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Skrevet Mars 8, 2008 Oki, takker... hadde du samme problem som meg?
THE WOLF Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 tror du har problem med ballasten din jeg,da er det sånn symptomer. Bare reis og bytt den.
Fliid Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 høres ut som ballast problemer ja. bytt, som The wolf sier.
just_me Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Jaja, de sender nytt fra japan nå ringte , og de sa de skulle sende både ny pære og ballast med engang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå