M5&M3 Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Synes ikke dette bør slettes i det hele tatt. bmwt er åpenbart en kødd man ikke bør handle med. Hvis jeg var deg vuf performance ville jeg tatt turen til bergen og kylt den motoren så langt inn i entrén til tullingen som overhode mulig. Du får neppe pengene igjen, men du for en deilig følelse å sette et verdig punktum! Og om han ringer til helga spørs vel hvis han ikke besvarte anrop på åtte uker! Eller var han kanskje i kasjotten??? Synes synd på deg vuf, for dette løser seg neppe på en grei måte.
bmwt Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Synes ikke dette bør slettes i det hele tatt. bmwt er åpenbart en kødd man ikke bør handle med. Hvis jeg var deg vuf performance ville jeg tatt turen til bergen og kylt den motoren så langt inn i entrén til tullingen som overhode mulig. Du får neppe pengene igjen, men du for en deilig følelse å sette et verdig punktum! Og om han ringer til helga spørs vel hvis han ikke besvarte anrop på åtte uker! Eller var han kanskje i kasjotten??? Synes synd på deg vuf, for dette løser seg neppe på en grei måte.[/quote ]en liten kjekkas til her nå som med sitt første innlegg på forumet kommer med kjekke utsagn ja....sendt deg pm,og det bør du ta seriøst. har som sagt dialog med vuf performance der vi order opp oss i mellom.. at jeg gidder å svare dette innlegget ditt skjønner jeg egentlig ikke...tydeligvis en som ikke har bedre å gjøre du...pass dine egne saker
M5&M3 Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Neida bmwt, du kan bare ta det helt med ro. Skulle bare sjekke om du var lett å trekke. Ellers skjønner jeg jo at dette forumet ikke er noe for meg siden jeg pådrar meg ufine trusler etter første innlegg... Nesten mat for purken, men slapp av mister, jeg skal ikke røpe for noen hva som sto i pm'en. Dessuten er dette mitt andre og siste innlegg i dette forumet kan jeg forsikre deg om. Nøyer meg heretter med å tilfredsstille bilinteressen min bak rattet i en av M'ene mine, fremfor å bruke tid her. (Nb: Skal selge M3'en i løpet av neste mnd, så følg med på autodb/finn om noen av dere skal bruke 500' på bil)
conan Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Hehehehe, her var det mye lesing gitt faktisk så spennende at jeg helt har glemt at jeg skal opp igjen om 2,5 timer og på jobb. Hmmmmm, hvem kan jeg skylde på av selger 1 el 2 el kjøper trooo?? Men morro lesing det var det, bedre en hotell cæsar og gode og onde dager og hele den røkla der stå på and hate some mooore.... God helg til alle hatere og forhatte og de som bare datt innom tråden i god tro (som meg)
icemanM5 Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 STENG DENNE TRÅDEN NÅ, DETTE HAR GÅTT LANGT NOK! ADMINISTRATOR?????????
MKE28 Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Rart det blir krig i verden...... Det burde seriøst vært et karakter-system noe alà QXL bruker, så kan man se positive og negative erfaringer med selger/kjøper. Mange brukere her, mye penger og deler som skifter eiere, så hadde vært veldig greit å sett hva slags "type" man gjør en handel med. Får håpe det ordner seg med dere to
SanMiguel Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Ja, detta var en vittig tråd må jeg si.. Folk klikker jo mentalt i vinkel her jo..
Astri Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Jøss, alt eg har gått glipp av??!! Håper dere klarer å fikse opp i dette...
endre88 Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 vet at dette ikke er det lureste og spøre om her men eg tar sjansen eg noen som har en topp til m30b35? og vi skulle tatt os en tur opp til han som solgte motoren først med baltre og fikse opp. bmwt har vel strengt tatt blit lurt sammen med han som har motoren no så er vel første eier som skulle hatt seg et besøk
geiri Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 der fikk du en billig å god motor. misunner deg der:(
Gunnar Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Han som solgte motoren først (trådstarter) skulle hjelpe med sidene her, og hadde tilgang på allverdens linjer, servere og utstyr, og det var ingen problem å hjelpe til. Tror jeg kasta bort dager i preik og forberedelser, før jeg skjønte at det bare var pisspreik fra ende til annen, og aldri fikk svar fra ham igjen...
E28 TURBO Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Gunnar! Skulle vært sånn at de du kunne merke folk med farge koder. Ikke til å stole på. Gal. Audi fan osv.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå