bmwt Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 skal godt gjøres å overhale toppen for 10000 kr,komplett slipesett med kam,vippetøy osv koster vell ca 7000,- hos f.eks reko. dessuten har han skrevet at motoren er overhalt og kjørt kun 2000 km etter overhalinga. lagrene hadde bronsefarge,så gale var det....
Bimmerlars Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Får ikke overhalt toppen og bunndelen for 10.000,- Kommer på mellom 15 og 20 det. At toppen er overhalt for 10.000 er ingen umulighet. Selv om kam og vipper osv ikke koster så mye, koster det en del å plane, frese seter og ventiler, skifte styringer osv. Ikke sikkert forrige eier visste om tilstanden på bunndelen, med tanke på at han bare kjøpte motoren til et prosjekt, men når han ikke svarer på telefonen lenger vil jeg egentlig tro at han visste om det meget godt
VUF performance Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Hei alle sammen! Vanvittig mye respons her, å takk for godt mehold! Var synn det at mottoren var dårlig! Men vist noen har mellomaksling til bilen min så vil eg fremdeles prøve å lage bil igjenn. Har ikkje lyst å gji opp BMW en enda liksom. klarer nok å skrape sammen en mottor av det eg har her i garasjen men blir disverre for meg ikkje billig. Trenger en aksling som passer GETRAG 260 med HARDY plate. tror klokka bak er orginal 535 med sperr. kansje rudskogen fremdeles er håp Vist noen der ute har, kan dere sende meg en melding eter som eg må ha den så fort som mulig? mitt nr er: 40084778
bmwt Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 Får ikke overhalt toppen og bunndelen for 10.000,- Kommer på mellom 15 og 20 det. At toppen er overhalt for 10.000 er ingen umulighet. Selv om kam og vipper osv ikke koster så mye, koster det en del å plane, frese seter og ventiler, skifte styringer osv.Ikke sikkert forrige eier visste om tilstanden på bunndelen, med tanke på at han bare kjøpte motoren til et prosjekt, men når han ikke svarer på telefonen lenger vil jeg egentlig tro at han visste om det meget godt nå er jeg usikker på stand på topp generelt foruten at det kunne ses at det var ny kam og vippearmer,men i mine øyne så det ut som det fremdeles stod gamle ventiler på bare for å nevne det,så da tror jeg nok sannsynligheten for at det er frest seter og slipt ventiler osv er minimal...er det noen som kjenner denne mannen i stavanger området??
Håkon318is Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 Du som kjøpte denne motoren... Dra opp til han, kast fra deg motoren et sted nær han og ta pengene dine tilbake. Værre er det ikke. Fortell hvordan det går fremover hvertfall.
knut_olestad Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Blir i grunn bare lei meg når jeg leser slikt. Så utrolig unødvendig!
VUF performance Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Hei dere. Eg brenner inne med to dårlige mottorer her å ein manuell kasse å vil ha bilen på veien! Er det ingen som har mellomaksling til meg???????
knut_olestad Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Hør med Morty999, han har endel stasj liggende
bmw_man Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Hei dere. Eg brenner inne med to dårlige mottorer her å ein manuell kasse å vil ha bilen på veien! Er det ingen som har mellomaksling til meg??????? Jeg kan hjelpe deg.... Med å bli kvitt Getrag kassa, så kan du kjøpe deg s38 motor eller noe annet moro i stedet.. !! Hva sier du?? Du kan selge den billig til meg også om du vil.. Hehe.. Bare spøker jeg, men om du skulle finne på å selge kassa, gi meg en lyd..
VUF performance Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 du kan heller kjøpe heile bilen da vettu. eller bytte i annen bil.
Morty999 Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 skulle vært noen uker tidligere.. skulle du fått kjøpt en m30b34 som ver HELT strøken.. som gikk MEGET bra.. uten tikking engang! men den er nok solgt nå..
bmw_man Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 du kan heller kjøpe heile bilen da vettu. eller bytte i annen bil. Hva skal du ha for hele bilen da..? Er jo ikke såå langt fra Bergen til Bømlo..
VUF performance Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 gjir snart opp hele bilen. Trenger transport om dagen å finner eg ikkje aksling så kan det vere det samma. Bilen er en lys blå E34 535. Oginalt automat bil men er bygd om inni til manuell. Karroseriet er bra med lite rust men dører er en gang tatt av en annen bil så de er ikkje bra, med tanke på stygg lakk å rust i nederkant. Bilen står uten mottor og gir men følger med en mottor som har bra topp å en med bra bunndel. Følger også med en bra GETRAG 260 manuell kasse som har gått 120 000km. Har pappirer på overhalt understell på ca 10 000. Relativt nye dekk, 255 f 235b. Er svart skinn interiør uten skader, stor kjørekomputer å elektriske ruter bak å framme. bilen er godkjendt til slutten av 2009. følger med blanke blinklys med parklys og chrom Angel Eyes (nye). har dere noe spørsmål så bare til å sende meg en PM.
VUF performance Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Er det noen som er interesert så kan det følge med en mercedes kompressor som holder opp til 3,5 liter. denne har gått 5000 km å koster ny ca 30k
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå