VUF performance Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 jaja dere. da var denne tråden oppe igjenn. som dere sikkert har fått med dere, har eg kjøpt katta i sekken. Stort sett det meste av mottoren eg kjøpte var bare søppel. Er egentlig deg BMWT eg prøver å få tak i!! litt slitende når vi har avtalt å snakkes igjenn etter du kom fra ferie! litt misunnelig på den ferien din siden den har vart i rundt 8 uker!!! Føler meg egentlig litt lurt når ingen svarer på telefon eller sms, kan selfølgelig hende du har en forklaring. når du ser denne ber eg deg om å ringe. Eller vist noen andre kjenner han å veit han ligger i koma eller noe, så er jo det greit å vite. mh vegrad!
Morty999 Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 jeg har orgså hatt dårlgi erfaring med BMWT da han skulle sende en framskjerm til meg som han sa han sendte flere ganger men som aldri dukka opp...
Hesleskaug Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Forbanna møkk! Føler med VUF performance. Jeg har oppkevd akkurat det samme selv. Jeg fikk igjen penger da jeg tok en tur i gårdsplassen hans.
icemanM5 Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Hvorfor kan ikke bare en av de som styrer forumet her bare kaste ut og slette sånne brukere herfra...?? Noen må da få til det...? Kan ikke finne ÈN eneste god grunn til å la sånne få fortsette å lure andre her jeg, når han til nå har lurt forholdsvis mange her inne....!?!?!?!?!? Må han lure flere før det evt blir aktuelt....?
oddis Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Stenge ute hjelper lite, man kan bare opprette ny bruker. Han får heller ikke skrivd og forsvart seg i en eventuell diskusjon med sperra konto. En svær rød (og umulig å slette for bruker) notis i hans signatur som sier at man burde være OBS på denne brukeren inntil videre tror jeg heller hadde vært noe.
VUF performance Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 skulle tatt meg ein tur inn på gårdsplassen hans ja!! men litt vanskelig nå eg bor 3,5 timer vekke uten bil! ingen som kan ta på seg ein liten jobb da hahaha!
Kentan-racing.com Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Kan ikke se svindelen her jeg da.. Han solgte jo en motor med overhalet TOPP og dere har jo skrevet at kammene og vippene var nye.. ventiler og slikt soter seg fort igjen men om du vasker dem med diesel og så trykker på dem så du får sett på dem fra sylinder siden så ser du fort om dem å er nye.. Han har jo forøveri aldri nevnt at bunnen er overhalet... Tror kanskje første selger her ikke visste om det.. Men er suspekt at han ikke svarer dere.. men som mange har sagt.. ta dere en tur til han og snakk med han.. få igjen halvparten av penga eller noe.. Er tross alt kun toppen han skrev var overhalet.. bunnen var ikke nevnt..
VUF performance Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Han som solgte mottoren til meg, refferete til denne tråden som er en tidligere salgstråden til denne mottoren.. der står det OVERHALT MOTTOR. topp skal vere fullt overhalt mens bunndel skal vere kjørt ca 2000 etter overhaling. dette sagt av første selger. men selger skal vite tilstand på vare før salg! å selge noe du ikkje vett hva er, er som å selge en "lykkegave"
bmwt Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 nå må dere forbanna idioter som sitter å komenterer i hytt å gevær klappe kjeften deres godt igjen,HAR snakket med Han som fikk motor av meg å vi har hatt en jevn dialog,men dessverre har jeg ikke hatt anledning til å være så mye verken på tlf siden eller andre sider i den siste tiden pga private anliggende dere ikke har noe med så klapp virkelig kjeften deres igjen før dere uttaler dere. har også hatt en dialog med kjøper om at jeg skulle få tak i personen som jeg selv kjøpte motor av,men han har dessverre gått helt under jorden,men en ordning på dette blir det alltids,og det har du fått beskjed om VUF performance. og til deg MORTY;;;; ER DU DUM I HUET ELLER? DÅRLIG ERFARING??? betalte du noe for denne skjermen det var snakk om? NEI!!! DET HADDE SEG OGSÅ SLIK AT DET SKLED UT I DET VIDE Å DET BREDE DEN GANG BÅDE PGA JOBB OG LIVSSITUASJON....IKKE AT DU HAR NOE MED DET Å GJØRE HELLER,SÅ HOLD TING FOR DEG SELV ISTEDEN FOR Å LEGGE UT DRITT,GREIT?? Ellers har jeg ikke fått noe klager fra noen andre her på forumet,og det er ikke lite jeg har solgt heller...i tillegg har folk generelt fått meget gode priser av meg. SÅ TIL DERE SOM HOPPER INN MED ALLE MULIGE ANMERKNINGER HER Å HJELPER Å LAGE ET DÅRLIG RYKTE BASERT PÅ TING DERE OVERHODET IKKE VET NOE OM,FÅ DERE ET LIV FOR HELVETE. BLIR SÅ JÆVLIG PROVOSERT AV SLIKE SOM HOPPER PÅ TOGET Å JATTER MED NÅR DE IKKE HAR NOE MER FAKTA Å GÅ ETTER FORVENTER MEG FAKTISK EN UNNSKYLDNING AV DERE. TA DERE SAMMEN,SKAL FAEN IKKE HA ØDELAGT NOE RYKTE PGA DETTE
Spiritus Sancti Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Rykte og rykte fru blom.. Det fløy vel hedens i det du bestemte å skrive som om du skulle vært ei 13 år gammal jente med PMS.. Du er tråssalt på bimmers.no.
bmwt Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Rykte og rykte fru blom.. Det fløy vel hedens i det du bestemte å skrive som om du skulle vært ei 13 år gammal jente med PMS..Du er tråssalt på bimmers.no. Enda en vittigper ute å går,he he...ja ja...men må jo skjønne man blir lettere frustrert når det kommer slike innlegg da,har som sagt ikke hatt noe videre anledning til å ta kontakt med noen i det siste pga private annliggende. har også snakket med vuf performance i helga,og sa også til han at jeg tar kontakt helga som kommer. men er strengt tatt ikke nødvendig at folk henger seg på uten å vite alle fakta i saken,den saken bør jo være grei.
VUF performance Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 hallo dere. eg har snakket med BMWT å avtalt å snakke med han i helga. så da rekner eg med det ornder seg tenker vi slutter av denne tråden før en ny verdenskrig oppstår hehe. Hehe fikk jo tak i BMWT til slutt så da er saken på rett vei ha en fin kveld dere!
oddis Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 bmwt: Jeg regner med at det er denne tråden du mener jeg er en "FORBANNA TULLING" for? Hvis du skal sende meg en PM med sånt beskyldende og injurierende snakk, så kan du heller avstå. Vil du sende meg en ny PM på en litt mer balansert og voksen måte er du velkommen, for den du sist sendte meg gikk inn ene øret og ut det andre.. Jeg er ikke imponert av hva jeg leser her.
icemanM5 Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Må bare henge meg på oddis her.... Skal du ta opp noe av kritikken du har fått her, så kom på en saklig måte! Dessuten må du tåle at folk uttaler seg på forum, SPESIELT i saker hvor folk plutselig ikke er å få tak i etter at "defekte" saker og ting blir omsatt.. Og det er uansett hvem som har skylda for det, om det er du eller forrige eier! Husk at han du solgte ting til KUN har DEG å forholde seg til, ikke hvem DU kjøpte det av... Sett deg i samme situasjon... Men som sagt, om du mener jeg har uttalt meg på feil grunnlag, så skal jeg selvfølgelig unnskylde for det, MEN når det gjelder hestehandel, så står jeg på mitt! Men denne tråden BURDE vel strengt tatt stenges nå, for så vidt jeg har lest meg frem til så er det vel ikke noe 3.5 liters motor tilsalgs her lenger.. Mvh Iceman530i
bmwt Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 greit nok dette,ble bare så jævli forbannet når jeg først nå får anledning til å sjekke ut ting at det sto det ene etter det andre,men er nå også en sak mellom meg å vuf performance som nå blir ordnet opp i. klart han kun har meg å forholde seg til. jeg solgte motor videre i god tro etter hva jeg ble fortalt av tidligere eier. hadde ikke noe annet å forholde meg til en akkurat det,men når fyren plutselig har vært umulig å nå på over 2 mnd nå,så er det nok med stor sannsynlighet at han solgte den til meg i god viten om hvilken stand den var i. synd det er folk som driver på slik,men jeg vil bare ikke ha det på min kappe at jeg har solgt noe "ødelagt" til noen,for slik driver ikke jeg butikk. kunne muligens ha sjekket stand bedre på motor før jeg solgte den videre,men for min del måtte jeg bare ha den bort pga plassmangel og opprydding. derav også prisen han betalte meg. men så vidt jeg har forstått nå så var der iallefall en "overhalt topp på denne",så som ny kam og vippetøy,og det i seg selv er nå uansett verdt noen kr. men nok om dette nå,setter pris på om denne tråden slettes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå