Gå til innhold

Hvordan er interessen for en DIY på el.sete kobling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på selv og kobler om et el. interiør fra en E32 til å passe i min E34 som ikke hadde annet enn varme orginalt.

I første omgang så kobler jeg bare slik at elektriske justeringene fungerer, men kommer til å forske på hvordan jeg skal få også tatt i bruk memory uten speil osv.

Hvordan er interessen for at jeg skal lage en diy underveis ?

Skrevet

Er det varme i de nye setene? Jeg har dette i mine gamle seter, men ikke i de jeg snart skal sette inn.. Tenkte å prøve å få elementene over i de nye. Hvis det er samme greia hos deg, så er jeg meget interessert i en diy, ja :)

Skrevet

Hei

Hadde som prosjekt å bytte rundt elementene fra mine utslitte E-30 seter til ny uten varme. For å si det mildt. Det var jobbit :cry: Er du ikke salmaker vurder det på nytt. Ikke vanskelig , men du verden så mye pirk.

Driver nå å bytter interiør i vinterbilen 89M 5er uten noe som helst. Jeg tror min 5er har det mest minimalistiske el systen noen gang lagt opp i en bil. :cry: Til alt overmål av jævelskap ligger alt til rette for AIRBAG. Drittbil Bare plug and play på denne å montere bagen, MEN JEG VIL IKKE HA AIRBAG. men grøftelys, setevarme. el vindu forran og lys i den forbannade gearkula uten å tjuvkoble halve bilen :evil::evil:

I 92/94 M525tdsa en min er Airbag det ENESTE jeg mangler og der er det ikke snurten av opplegg for det. ](*,)

Samme prosjekt i sommerbilen min, E-39. Varme, men uten el. mem seter og speil. Har kjøpt inn seter, ledningsnett i dørene, el speil m memory og "kontrollknapp" i dør, men har ikke strøm noe sted for det.

ANY HELP WOULD BE HOT for å sitere JarJarBinks for de som er gamle nok til å huske Star Wars :lol:

Pedro

Skrevet

Det er varme i de nye setene ja, men det du tenker på å gjøre med å bytte om elementene vil jeg _ikke_ anbefale. Som sagt tidligere så er det masse jobb.

I mine seter er det elektrisk justering, ryggstøtte sak(lumber) og to stegs varme.

Er ferdig med å bypasse memory funksjonen og kommet meg 10-20% på hvordan jeg kan bruke memory funksjonen uten å ha speil, men tror det vil involvere å lodde om kortet i modulen. Det blir ihvertfall utrolig mye arbeid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...