Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen bilder av lakkeringa av bilen min hittil..

ikke beste været å ta bilder i men viser litt om hvordan det blir.. :)

Er forresten uten siste finishen med klar lakk..

166305.jpeg

166311.jpeg

166315.jpeg

Bilen er lakkert i deler da det er no startsperre som driver å kødder.. Noen som har idè til hvordan det kan løses forresten?? Mangler bare vindusramme og bakskjermer.. 8)

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ser ut til å bli pent dette!! Har ikke peiling på slikt startsperreopplegg... men du kan vell dra bilen til lakkereren vell?

Skrevet

Bilen står hos lakkerer`n.. Ja skal nok i verste fall få den i lakkboksen på et vis :) Men hadde jo vært ålreit om den hadde godt..

Skrevet

Se der ja! Grommingen har fått noen strøk på seg :wink: Blir bra detta Thomaz, blir moro og se den ferdig :) Får håpe du får fiksa startsperra snart da, kan ikke hjelpe deg der dessverre..

Skrevet

Bilen er ombygd ja.. Tenningslåsen er flyttet over ja.. Er noe som plutselig kom når den var tom for strøm.. Ser ut til at jeg evt må få den på BMW da det er rimelig kronglete å finne ut av..

Skrevet

Starter å fyrer et sek før den stopper..

Hadde den gått så hadde den vært ganske ferdig nå.. Mangler i grunn bare bak skjermer og vindus ramme..

Var der i går å titta litt.. Er veldig bra så langt :)

Skrevet

Sjekket veivaksel sensoren?

Kan jo prøve å dra den igang, har faktisk måttet gjøre det med en m50 et par ganger etter div komponenter har vært demonter. Virker kanskje rart men den har ikke fyret med kabler eller noen ting, bare dratt den igang.

Skrevet

Har ikke skjekket den nei.. Hvor sitter den, å hvordan skjekker man den?

Dra igang? Blir ikke det likt som å dra den på starter?

Jepp, har en der å :) Hehe

Skrevet

var ute for samme symptomet da jeg skulle kjøre primeraen til en kompis.

starta og gikk i ca 1sek før den daua.

viste seg at jeg hadde fått en reservenøkkel som ikke var koda, og bilen starta som normalt når vi brukte riktige nøkkelen

gleder meg til å se bilder når bilen er ferdig lakkert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...