t0rerik Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Ja, som topic sier så er det altså et godt og tjukt brunt lag med olje i ekspansjonstanken min. Så går automatisk utifra at det er toppakningen. Men bilen går fortsatt bra, så tror ikke noe annet har tatt kvelden. Er heller ikke tegn til hvit guffe i olja, men den lukter godt av bensin/eksos. Som jeg har skrevet i en tidligere tråd så blir heller ikke bilen ordentlig varm, men varmeapparatet blåser varmt - men dette er vel termostaten. Noen som har noen ideer om noe annet det kan være? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 vil tro det kan være pakningen uansett, hadde en vw corrado vr6 jeg, den spruta vann rett i pansre av pakningen, men gikk normalt, og trenger ikke være lekk inn til sylindrene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t0rerik Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 ok.. så kan jeg anta at det blir en billigere reparasjon siden det ikke virker som noe mer enn pakningen er ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 hadde vell ikke blitt noe dyrere om det hadde vært lekkasje inn til sylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t0rerik Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Noen som har en cirka pris å gi meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 bytte av toppakning kommer sjeldent på under 15.000,- . 20.000,- er mer realistisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t0rerik Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Selv om ikke noe annet har tatt kvelden? damn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Er sånn gitt.. Grunnen til at de fleste bytter toppakningen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t0rerik Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Noen som har en DIY på det ettellerannet sted? Jo billigere jo bedre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Haynes reperasjonsmanual. God nok DIY det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t0rerik Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Okei, takk for svar! Får se hvordan det utarter seg. Blir vel antakeligvis ikke bedre av at jeg bruker bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Nei, det gjør det ikke.. Om du er sikker på det er olje så er det brudd. Da syntes jeg det er snedig igjen at du ikke har symptomer på motoroljen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t0rerik Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Olja er helt ny da, så veit ikke om forrige eier tok en spansk en og bytta den rett før salg. Men har jo kjørt den noen mil da, innbiller meg at det synes i olja rimelig fort? Må jo være olje når det er brun guffe i kjølevæska, og det lukter eksos av olja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Da har du vann i olja ja. Virker som forrige eier tok en spansk en. Men vanskelig og bevise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå