Gå til innhold

Hvordan vite om bilen skal ha lykter med/uten check-control?

AlXz
 Share

Anbefalte innlegg

Man får lamper (f.eks baklamper) med og uten "check-control".

Så skal man visst ikke bruke check-control lamper om man ikke har check-control, eller omvendt..??

Takker for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det tydeligvis er noe forvirring over hva trådstarter mener så retter jeg på topicen hans til noe mer forståelig

"Hvordan vite om bilen skal ha lykter med/uten check-control?"

Svaret på dette er allerede gitt. Men kan s det jeg og. Om du har check control så skal du ha lykter som støtter dette (altså med cc) . Om du ikke har check control i bilen sså skal du ha uten cc.

cc er den som sier ifra om kjølevæske er lavt eller om ei lampe forran er gåen, bak osv osv... Display forran..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en CC ;

http://www.e31.net/pics/Bordcomputer.jpg

Har du denne under cd spilleren din så har du CC. Denne finnes og i mindre utgaver. Men da påstår Loffen at du ikke skal ha lykter som støtter CC. Noe jeg betviler. Alle CC'ne, stor eller liten versjon gir informasjon om en lampe er gåen. så Loffen, forklar gjerne.

Stor versjon er kjørekomputer og CC ja. liten er kun CC. (ville nå tro det var slik gitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du denne under cd spilleren din så har du CC. Denne finnes og i mindre utgaver. Men da påstår Loffen at du ikke skal ha lykter som støtter CC. Noe jeg betviler. Alle CC'ne, stor eller liten versjon gir informasjon om en lampe er gåen. så Loffen, forklar gjerne.

Leste du hva jeg skrev? Prøv på nytt.

Check-control-computeren kom i 3 varianter:

8 knapper: Kun check-control og klokke/dato

11 knapper: Check-control, utetemperatur, mem og klokke/dato

18 knapper: Full OBC med alle funksjoner

Det finnes en "bordcomputer" med 7 knapper. Denne er uten check-control, men har utetemperatur, klokke/dato og mem. Biler med analog klokke har heller ikke check-control :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thx :-)

Noen som vet hva av sensorer/følere, og annet som må monteres for å få kobla til en cc / kjørecomp. om man ikke har kabler, osv. for dette i bilen fra før..? Ikke noen som selger komplett set.. ?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...