S.Hafsmo Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 noen som veit hvor jeg kan få tak i sterkere clutch til min m60b40? tenker da på clutch som tåler rundt 500hk. ser Koed har såkalt organisk clutch, men selvfølgelig ikke til 540, bare alt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Organisk lamell er samme belegg som er i en vanlig lamell. Det du er ute etter er en sinterlamell og evnt. en hardere trykkplate. Hør med PPF i Sverige. De kan sikkert få tak i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 sier du det ja. men vil det bli en "av/på" clutch da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Ja. Tung og tråkke inn og vrien og slure med. Går fint ann å slure når du blir vant til det. Småekkel i starten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 hehe, bare det går etterhvert. men slites ikke disse ganske raskt? og hvordan er prisen? dette lille prosjektet mitt begynner å lage vakuum i pengboka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå