Jesse Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Har i hele dag vært en heftig budrunde på denne bilen, noen som vet noe om den? jeg har nå kjøpt den usett, og skal hente den iløpet av uken. Noen som har noen formeninger? bilen er 100% strøken og fått mange bilder av den.
eriklepe Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 hva gikk den for da? hvis bilen er 100% strøken burde det jo være greit. Selvom jeg har vanskelig for å tro at 13 år og 94t km ikke har lagt igjen et eneste spor på bilen.
John H Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Hmm..skal gå her på øya den altså..Har faktisk aldri sett denne før..Men ser jo fin ut da..
Jesse Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Ja, han kjøpte den av en dame når han jobbet i spania for 4 år siden. bilen har ikke vært i bruk på 4 år utenom en service og nytt batteri. har sett utrolig mange bilder av bilen nå, og den ser ut som den skulle vært helt ny! gleder meg til og hente den! han fikk høyere bud etter jeg fikk den, men holdt avtalen. Så det virket seriøst. Har aldri vært borte i en e36 som har gått så lite, er det noen spesielle slitasjer som kommer på rundt 10.000mil? bilen er akkurat godkjent for og få skilt på den. Bilen ble kjøpt i spania for 10000 euro = 83000kr og momset inn for 21000 og avgiftene jeg betalte kom på 84.000kr så ble en dyr bil, hehe
hauken Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 ville nå tatt en liten test før eg punga ut ja...bilder er en ting,virkeligheten er noe helt annet....men bilen ser bra ut den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå