mknard Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 ja, får ta det da jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 kommentere her og da! Flott bil! M-contour er pent vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 ja misunna dej Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 hehe, viss vi bytta motor so kan vi godt bytte felga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Gratulerer med fin bil! Gleder meg til jeg kan ta ut min snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 Gratulerer med fin bil! Gleder meg til jeg kan ta ut min snart Takker, fin bil du og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Gleder deg til sommeren nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 ja var fint vær idag også, så jeg kjørte med taket nede idag også jeg Var kos, men de som satt bak, tror jeg ikke hadde det så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 Noen bilder etter en liten polering: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Fin bil ja Fin utsikt på første bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 Flott å få respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 flott flott men litt senk hadde gjort seg, hvis du har mulighet da ser jo egentlig veldig fin ut i lakken da når kommer m-plasten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 Håper på å få meg en sommerjobb, siden jeg studerer nå. Da kommer det sikkert m plast. Har også lyst på eisenmann efektanlegg, Dave F. Induction kit. M50 insug/Schrick manifold og chip. Kanskje senk etterhvert også, er ikke så gøy her på sunnmøre med alle fergene, tar jo allerede nedpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Heftig fin, og nå kommer snart våren:) Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå