mknard Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 den leker spylerveske, har ikke skjekket hvor, men noen som vet hvor det er vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 tipper i overgangen fra tanken til slange... viss du ikke har sprekk i tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 den leker faktisk fra lyktespyleren fremme til høgre. Noen som har tips på å få fikset dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knardalen Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 legge ut bilde ta bilen min, veitu. faen ta dej.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Har det skjedd noe her det siste året? Det var vel snakk om M-plast og litt motorsnacks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 ja, har kjøpt m3 front for ikke så lenge siden å montert eisenmann effektanglegg, men vil ikke legge ut noen flere bilder før alt er klart skal dessuten ha nye felger, noe som har noe å ambefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Dette er i mine øyne noe av det peneste man kan sette på en E36 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18187209 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 nå har jeg snart fått tatt rusten på bilen:) så blir det uoriginal m3 front muligens 40/40 senk eller 60/60 hva ambefaler folk? skal kjøpe coiloverkit senere men har ikke råd nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Meget pen bil Blir bra med noe m-plast Jeg anbefaler 60 mm senk foran og 30 mm bak. Dette for å få bilen lavere foran enn bak. BMW E36 er jo nesten høyere foran enn bak originalt. Kan se på bildene av min på linken min. Den har 60/30. Det er en bra senk til denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Jeg anbefaler også å senke mer fremme enn bak. Cabben spesielt ser litt siræva ut originalt, så for å få den fine kileformen som kler BMW må den lenger ned fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 om jeg senker 40 fremme og ingenting bak, hvordan blir det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 har noen 40/40 og 60/60 på hånd, derfor jeg spør:) viss ikke sparer jeg til bilstein coilover som jeg skal ha senere uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Det kan bli litt mye stuk uten senk bak, men det er bare å prøve. For alt man vet blir det tøft:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 spent på å vite hvem som lager 60/60 til bmw... aldri hørt om det før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 tror de var apex, kanskje han som selger sa feil eller noe, jeg har ikke peiling ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå