Kai-P. Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Flott cab du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 apex blir ikke laget i noe særlig annet enn 60/40 evt 40/40 elns sjekk gs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 spent på å vite hvem som lager 60/60 til bmw... aldri hørt om det før! da skal jeg la deg slippe å vente i spenning for jeg har jamex 60/60 godkjent i vognkort på min!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 spent på å vite hvem som lager 60/60 til bmw... aldri hørt om det før! da skal jeg la deg slippe å vente i spenning for jeg har jamex 60/60 godkjent i vognkort på min!! link til et slikt sett takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Flott cab du har! skal bli flottere nå med felgene dine kai liker bilen din veldig godt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 noen som har noe forslag til coilover? hva er å anbefale? står egentli mellom bilstein, eibach og k-sport:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 I tillegg til de merkene du har ramset opp her kan jeg jo nevne KW, alle befinner seg i det øvre prissjiktet. Finnes også en del prisgunstige alternativer, sånn som JOM, Ta Technix, GT Cupline og sikkert flere. FK og Supersport er vel et sted midt imellom. Kommer egentlig an på hva du trenger av justeringsmuligheter på dempere, om du skal kjøre litt på bane osv. Men det er vel med dette som alt med annet, man får det man betaler for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 d2 = k-sport... det har jeg... utrolig stivt og rått! kjøpes fra usa for 7200, kontra norge for 10++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 ja satt å så litt på k-sport, kunne vist justere helt ned til 80mm fremme fra usa, tenker du ebay da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 kan jeg stjele interiøret ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 ja satt å så litt på k-sport, kunne vist justere helt ned til 80mm fremme fra usa, tenker du ebay da? kan sneke mere enn det du... hehe... 120 mm jepp, fra usa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 såpass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 koste meg litt på paint her om dagen, noen som synst det er tøft med røde baklykter? vet ikke selv bare spør? NB, emblemet skal aldri vekk, bare kos på paint:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 koste meg litt på paint her om dagen, noen som synst det er tøft med røde baklykter? vet ikke selv bare spør? NB, emblemet skal aldri vekk, bare kos på paint:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå