///Mysild Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 flott bil MEN, du har orginal bakfanger, med en orginal m3 innsats for å avslutte det kapittelet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 flott bil MEN, du har orginal bakfanger, med en orginal m3 innsats for å avslutte det kapittelet... hehe.. du gir deg ikke.. hehe... du skal ha rett du.. står m-tech på merkelappen på fanger på høyre side innvendig, men skal uansett bytte den ut iløpet av våren før bilen blir lakkert, m-tech er litt for tamt bak... så får se hva som skjer.. mulig denj som står på blir bygget om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Du må ha mtech rundt om da, ikke noe sånn fæl infinity drit eller noe.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 mtech har fin rompe den jeg synes hvertfall det. synes den ser mye penere ut enn den orginale. bilen blir breire føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 jupp.. men har alltid vært fan av ting ikke alle har (sjekk ut filer på bmwgutt3 på nettby, audien jeg bygde sist ) så speider etter styling som er lik mtech, men ikke er det men noe stilfullt blir det uansett... skal ikke ha at det lyser pakkis og plastikbil av den neij Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 flott bil MEN, du har orginal bakfanger, med en orginal m3 innsats for å avslutte det kapittelet... hehe.. du gir deg ikke.. hehe... du skal ha rett du.. står m-tech på merkelappen på fanger på høyre side innvendig, men skal uansett bytte den ut iløpet av våren før bilen blir lakkert, m-tech er litt for tamt bak... så får se hva som skjer.. mulig denj som står på blir bygget om er vel faktisk første gang jeg skriver her da men ok jeg kan jo også klistre m6 bakpå min bil og si det er en m6... men alle logiske ting sier at det IKKE er det... lær deg å tåle kritikk folk kommenterer min bil også, og jeg tar til rette det folk sier... ikke kveruler på ting du tydeligvis ikke vet men trodde også jeg hadde m3 fanger bak pga lista som du har... men nå vet jeg bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 hehe... tåler kritikk jeg ja har ikkeno problem med det jeg nei har holdt på med styling en go stund og bryr meg ikke om hva folk sier eller trur strandveien auto som taksta bilen sa oxo at det var org M3 fanger og de er jo forhandlere,så satser på at de vet hva de snakker om.. men som sagt, driter i det.. denj fangeren skal byttes ut iløpet av våren alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 men fohandlere har jo ikke snøring på hva de driver med haha... det er vel bare 1 av 20 som med sikkerhet kan si hvordan en m3 bakfanger ser ut tror jeg... \:D/ åssen fanger skal du ha da? ikke noe monstergreier vel? er jo såpass fin at du ikke bør "ødelegge" bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 men fohandlere har jo ikke snøring på hva de driver med haha... det er vel bare 1 av 20 som med sikkerhet kan si hvordan en m3 bakfanger ser ut tror jeg... \:D/åssen fanger skal du ha da? ikke noe monstergreier vel? er jo såpass fin at du ikke bør "ødelegge" bilen hehe.. du sier noe der ja.. hehe.. veit ikke.. skal IKKE ha noe monster greier neij... skal være clean... men e litt lei av mtech... det har jo alle... så kikker litt i usa og etter styling no da... noe som ikke alle har.. noe som ser litt ut som mtech, men ikke er det... bila ska være clean med nye speil, skjørt og ny front og bakfanger... og ny lakk.. og muligens litt valsing av skjermer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Fått fiksa tanklokket ditt da Robert? jupp.. har det vett... vart fiksa etti vaskinga på shell denj... va jo voldelig mot bila mi denj maskina jo.. :S Ja, vaskemaskina går på V-POWER vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 Fått fiksa tanklokket ditt da Robert? jupp.. har det vett... vart fiksa etti vaskinga på shell denj... va jo voldelig mot bila mi denj maskina jo.. :S Ja, vaskemaskina går på V-POWER vettu hehe.. joda.. men tok jo faan mæ lakken nånn plassa oxo men,men... såg det itj før æ kom heim så no må det bli heillakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 hørtes bra ut skal følge med videre og kommentere haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 jupp.. det må du gjør ja.. har funnji ut lakkdesignet jeg skal ha på bila no.. det blir ein kombo av svart blank overdel på bila med fri overgang til sterling silber metallic på sidan og litt på panser og bak så trur det bli bra iløpet av våren skal oppdatere denne tråden med bilder når prosjektet påbegynnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tørstm5 Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 du vil ha en bil som ingen annan har etter d æ har skjønnt etter å ha lest alt om bilen å sånt. men du vil ha todelt lakk som snart all har??automote har jo laga d på sånn ca all bilan dæm har bygd å d bynne å utgå litt eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerdude Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 bli ein ainna vri einnj det dæm gjør... og synes det e utrulig stilig... vi får sjå.. hadd maaang design når æ bygga audien før det endelige forelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå