Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen ide om hvordan jeg kan få den ut.

Ikke kommer den ut og ikke får jeg spilt den av, så regner med den har satt seg fast midt i mellom.

Er ikke så veldig farlig med CD`en men vil gjerne unngå å ødelegge CD spilleren.

Skrevet

Hvis dette gjelder business-spilleren i e46 løste jeg det ved å skru ut spilleren (ta av to av interiørlistene) og riste litt i spilleren, så falt den ut av seg selv. Spilleren tok ingen skade.

Skrevet

På firmabilen ( Pyssjjåå Expert 2007 mod) satte cd'n seg fast.. jeg var på langtur og desperat så jeg forsøkte å dytte litt på cdn med en annen mens jeg slo voldsomt på dashbordet og på spillern, og VIPS kom den ut.. :wink: heheh kanskje ikke å anbefale på bmw

Skrevet

Har vært borti at den ikke vil ut. Men prøv igjen i morgen, da har det fungert hos meg (Ser ut som spilleren må sove på det)

Skrevet

noen spillere ar et lite hull hvor du kan stikke inn en tynn umbrako eller bende ut en binders for så å trykke inn. Dette løsner da mekanismen og cd platen eller skuffen vil komme en cm eller 2 ut.

Ofte nede i høgre hjørne.

Skrevet
Har vært borti at den ikke vil ut. Men prøv igjen i morgen, da har det fungert hos meg (Ser ut som spilleren må sove på det)

Så ut som min også måtte sove på det. Prøvde med en gang jeg kom i bilen i dag og ..VIPS.. så kom den ut som om ingenting skulle ha skjedd. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...