Tsbusa Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 skal være 310 nm i disse, angående hvite blinklys bak så tror jeg du må lage det selv ut av de gamle lyktene. du får muligens kjøpt innlegg til hvite blinkers et sted i sverige. husker ikke helt hvor men. hør litt med folk på e28.se eller e28forum.se eller noe slikt. Jeg vet om disse svenske sidene, men dem har sluttet å produsere de... Hvordan lager man selv ut av de gamle uten å kjøpe til noe da? Er det mulig å "bleke" de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 Håper delene mine kommer til imorgen.. Klør som faen for å få kjøre igjen nå.. Strøøøkent vær osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 Dilemma: Skal jeg kjøpe turbo sett osv og turbokonvertere bilen? Jeg har midler osv, så jeg kan gjøre det om jeg vil... Skal jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Har du ikke en turbobil alt a? bedre å selge til meg da :P Men en snelle er jo alltid gøy, bare å kline til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 Har du ikke en turbobil alt a? bedre å selge til meg da :PMen en snelle er jo alltid gøy, bare å kline til Hadde en e30tic, den er selgt:P Har og en 740tic sammens med en kompis, den er "havarert". Samt jeg tenkte å bygge opp en søt versting av den andre e28n min, men tror jeg heller bruker denne, og ribber og selger delene på den andre.. Frister litt.. Har allerede sendt mail ang turbo sett, datasprut osv til et firma... A Dekk As. Venter på svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 Skiftet dynamo idag, nå ble det skikk på stæten igjen:) Planer fremmover blir å få igjorden på bilens stereoanlegg, har kun pioneer spilleren min nå og 2 høytalere foran. Skal inn med noen skikkelige i hatthylla, samt enten èn 10" eller 12", skal ikke ha noe "SYK" lyd, men bare fin og grei bruks-stereo. Dette er biler man ikke bør hore opp for mye, mener jeg;) Just nu er bilen så å si ubrukbak pga ny snø som har kommet, og bakdekka mine er slicks... FÅ BORT SNØEN FOR FAEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Gratulerer med flott E28. Grei skruplass da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 Gratulerer med flott E28. Grei skruplass da! Er noen fordeler med å jobbe på bilverksted ja;) Men skulle helst ha hatt eget sted også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 Sist helg skiftet jeg som sagt tidligere clutch,trykkplate og slavesylinderen. Da fant jeg også ut hva som gjorde at jeg ikke hadde noe "mer" clutch.. Trykkbladene hadde rett å slett blitt bøyd, og èn hadde løsnet og brekt seg av, samt skrapet opp innsiden av clutchhuset. Bøyd, og en har løsnet. Noen av de andre, også kraftig innbøyd. Her den nye, slik skal det altså se ut. Monterte også igår sportsluftfilter osv. Over 1000,- ibare rør osv:S Filter hadde jeg fra før av. Ble jo ganske tøft:) Kommentarer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Pent Nå må du bare få vasket resten av motoren, står ikke helt i stil med det rene og pene røret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 Pent Nå må du bare få vasket resten av motoren, står ikke helt i stil med det rene og pene røret Jeppers. Bestillt turbo kit og nå så..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 Jada! La om til sommerskoene idag, og bilen ble jo mye morsommere å kjøre også Planer fremmover nå; - Bestille komplett poly foringer i bakstellet, er foran vistnok iflg. gamle eier. - Fikse en eksoslekkasje ved den ene manifold flensen, sprengte pakninga der, har ny, men ikke ballet meg til å skifte den enda. - Oppshining innvendig, spesiellt bagasjerommet, ser ikke ut der nå... + Noe annet tenker jeg, men her er noen bilder; Som dere ser, mangler jeg ett M merke:( Her skal egentlig den El saken til takluka være, men den mangler.. Har sett på noen biler en liten en, men virker som om det skal noe mye større her, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 den til takluka di er ifra manuel.. du må få tak i hele den svarte plastikken som er laga til el takluke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 den til takluka di er ifra manuel.. du må få tak i hele den svarte plastikken som er laga til el takluke.. Mulig det ja, men gml eier mener jeg sa at det var noe der før, mulig det var den svarte manuelle som var "bygd" om til å ha en slik vanlig åpner der eller noe slik. Men om noen har noe slikt å selge, rop ut.. Passer vel fra de eldre 7 seriene og på dette så.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 Tenkte jeg skulle ut med hatthylla i delebilen min, må vel ut med baksete ryggen for å ta den ut? har ikke sett så mye etter, men er vel kun de skruene på baksiden av setene mao inni bagasjerommet jeg må ut? Aldri vært ut med baksetene i E28 før. Jeg skal inn med noen høytalere der, samt en 12". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå