kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 den til takluka di er ifra manuel.. du må få tak i hele den svarte plastikken som er laga til el takluke.. Mulig det ja, men gml eier mener jeg sa at det var noe der før, mulig det var den svarte manuelle som var "bygd" om til å ha en slik vanlig åpner der eller noe slik. Men om noen har noe slikt å selge, rop ut.. Passer vel fra de eldre 7 seriene og på dette så.... Vist dekslet passer i fra gammel 7er har jeg et i sort liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Her kommer noen bilder fra idag.. Var jo en fin søndag, så tok å knipsa litt bilder osv.... Og før dere begynner å kommentere om det, jeg VET bakerste eksosen henger skeivt, det ene gummi opphenget røyk idag.. Vet jeg burde ta en motorvask.. Det blir det blir.. Her er forresten turbo delene også.. Men skal ha ny cooler etterhvert. Lov å komme med kommentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Hærlig! Vil høre lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 pen bil. Får neste følge med fremover mye skal du lade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 pen bil. Får neste følge med fremover mye skal du lade? Så mye som tenningen takler til å begynne med.. Tenkte en plass mellom 0,5-0,8BAR. Bilen går jo heeelt greit fra før av også, så jeg har egentlig ikke bruk for så mye mer gamp i en slik bruksbil, men det er jo morro da.. Venter på selvangivelsen nå.. Får jeg igjen nok, så kanskje vi spanderer på oss datasprut og m106 motor, den har jo lavkomp stempler og underspyling osv.. Meen, vi får se... Hadde en E30 320i turbo som ladet ca 0,6bar uten problemer, så ser ikke grunn til at denne ikke skal det;) Får jo dekka til å spinne uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Kanskje vi skulle starte en underskriftskampanje for å få dem til å begynne produsere hvite bakblinkere igjen? Hva slags felger er som sitter på sommerhjula? Og hvor store er de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Kanskje vi skulle starte en underskriftskampanje for å få dem til å begynne produsere hvite bakblinkere igjen?Hva slags felger er som sitter på sommerhjula? Og hvor store er de? Sign me up! Felgene er ifra E34, slags kopi/replica av M5. (Selv om eikemønsteret ikke stemmer overhodet..) Dem er vel i 15" mener jeg å huske, men er passe breie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 De ligner litt designmessig på eldre alpinafelger Er på jakt etter 16-17 tommers alpina hjul, men de er faen ikke enkle å finne! Genialt prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 De ligner litt designmessig på eldre alpinafelger Er på jakt etter 16-17 tommers alpina hjul, men de er faen ikke enkle å finne! Genialt prosjekt Nei, er sant det, og når du først finner dem, så er dem svindyre.. Gamle eier sa iallefall at det stammer fra E34, om de gjør det eller ikke, vet ikke jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 pen bil. Får neste følge med fremover mye skal du lade? Så mye som tenningen takler til å begynne med.. Tenkte en plass mellom 0,5-0,8BAR. Bilen går jo heeelt greit fra før av også, så jeg har egentlig ikke bruk for så mye mer gamp i en slik bruksbil, men det er jo morro da.. Venter på selvangivelsen nå.. Får jeg igjen nok, så kanskje vi spanderer på oss datasprut og m106 motor, den har jo lavkomp stempler og underspyling osv.. Meen, vi får se... Hadde en E30 320i turbo som ladet ca 0,6bar uten problemer, så ser ikke grunn til at denne ikke skal det;) Får jo dekka til å spinne uansett:) Da blir det opp mot 280-300hk sånn ca da? kommer til å flytte seg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 http://www.underskrift.no/vis.asp=kampanje=1653 Bare måtte, den som intet våger, intet vinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 pen bil. Får neste følge med fremover mye skal du lade? Så mye som tenningen takler til å begynne med.. Tenkte en plass mellom 0,5-0,8BAR. Bilen går jo heeelt greit fra før av også, så jeg har egentlig ikke bruk for så mye mer gamp i en slik bruksbil, men det er jo morro da.. Venter på selvangivelsen nå.. Får jeg igjen nok, så kanskje vi spanderer på oss datasprut og m106 motor, den har jo lavkomp stempler og underspyling osv.. Meen, vi får se... Hadde en E30 320i turbo som ladet ca 0,6bar uten problemer, så ser ikke grunn til at denne ikke skal det;) Får jo dekka til å spinne uansett:) Da blir det opp mot 280-300hk sånn ca da? kommer til å flytte seg det Noe rundt der ja kanskje. Orginalt så har vel m106 motoren 250hk ca med 0,3BARs ladetrykk, så jeg håper det blir over det iallefall. (Men så må vi ikke glemme at m106 har underspyling og andre stempler osv da..). Jeg skal jo også bremse bilen når jeg begynner å bli ferdig, så da finner man nok ut av det.. Skal også sende mail til Biltilsynet, og høre om godkjenning. Mye mer versting bygg har blitt godkjent tidligere, så ser ingen grunn til at denne ikke skal det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 http://www.underskrift.no/vis.asp=kampanje=1653 Bare måtte, den som intet våger, intet vinner Siden eksisterer ikke..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=1653 Noe feil med linken, denne skal funke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=1653Noe feil med linken, denne skal funke Signert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå