tsn Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Hei! Noen som kan hjelpe til med dekkvalg.. Vil gjerne ha et dekk som har gode kjøre-egenskaper, støyer lite, er slitesterke og har en gri pris.. Skal ha dekk i disse dimmensjonene, tror jeg..hvis ingen har noe tilsvarende å anbefale som burde(?) funke bedre.. Sommerdekk: 225/45-18 Vinterdekk: 215/55-17 Originaldimmensjon skal vistnok være 205/60-16. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Nankang NS2 tror eg mine heter. Veldig fornøyd med de Vet om mange som anbefaler disse og er ikke noe voldsom pris på heller. Har selv disse i 225/40-18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Egenskapene du etterspør kan ikke helt finnes! Dekk som henger bra på veien slites fortere enn de som ikke har like bra grep. Dessuten koster gjerne kvalitet en del (selv om merke også koster litt), så er en vurderingssak. Husk bare på at det er kun gummien som forbinder deg med veien, så dette er vel ikke det lureste stedet å spare penger på... Nankang NS-II fungere helt greit. Bra feste, ok (men ikke bedre) på vått føre og veldig overkommelig pris. Ulempen er at de slites fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Kumho KU31 er bra og billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå