Kjell Z3 Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 3 september kjører jeg og kona til Tyskland med Z3'en, vi skal være til 14 sept. De tre siste årene har vi holdt oss i den nordlige delen av Tyskland, men i år skal vi bl.a til BMW-land.Vi skal først ha en overnatting og oljeservice i Flensburg, deretter kjører vi til Dresden hvor vi skal ha to overnattinger. Så kjører vi til Munchen hvor vi skal ha fire overnattinger på Flemings Hotell med gangavstand til både gamlebyen og BMW. På hjemturen blir det to overnattinger i Dusseldorf og deretter siste overnatting i Herning i Danmark mens vi venter på ferjen hjem. Alle hoteller er bestilt og alle er i gangavstand til sentrum. Er det noen som kjenner til noe i eller rundt disse tyske byene jeg bør få med meg? Håper på mange tips.
Hakon Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Ikke glem å få med deg det fantastiske Mercedes Benz museet i stuttgart! Lurer også på om det nye porsche museet er ferdig også. Da er vel det også et must. Ha en fin tur!
316 Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Østtysklands første BMW-forhandler er i hvertfall i Dresden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå