Michter Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 var ikke sikker på hvor jeg skulle legge denne tråden, så jeg la den her.... Jeg har kjøpt en ting på ebay.. Det som skjedde var at de ikke har tingen på lager og dermed sender meg pengene i retur (funds).. men det står at jeg må "claim" for å få pengene.. hvordan gjør jeg dette? noen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Claim = "gjøre krav på" Du må vel sende en mail til paypal og forklare situasjonen. Da skal du nok få tilbake pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 gjorde det nå, men som oftest tar det vel sin stund før de svarer...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 ingen som har vært borti noe liknende ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Du må gå inn på Paypal, også finner du igjen transaksjonen du har gjort til de, går på details, går helt nederst på siden og finner resolution center, og fra der klarer du det nok selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå