Mons1 Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Jeg fylte opp tanken og ville nullstille forbruk og tripptelleren. Hadde startet bilen og tenkte på om hva skjer hvis jeg holder inne begge knappene i speedoen. Gjorde så og etter 5sek så dukket det opp en "hemmelig" meny. Den starter med "test" og noe tall. De siste siffrene skifter hver gang jeg trykker venstre knapp; 1.0 - 1.1 - 1.2 - 1.3 osv til 1.7 og deretter tilbake til 1.1 Det vises noen merkelige tall og nummer som jeg ikke kan forstå. Noen som kjenner dette? Andre hemmelige menyer? Jo forresten så hvis man holder inne en av knappene når man setter på tenningen, så kommer man inn i noe Reset av Service-indikator. Noen som kjenner dette?
Bonden Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Det du får opp er menyer som man kan bruke som mekaniker .feks bensinmengde i hvær tankhalvdel ,ladespenning motortemp,og mye mere.
vetu03 Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Hvet at på e34 M5 kjøre computeren er det masse forskjellig du kan unlocke... Kanskje det er dette på flere biler?
Vegar br. Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Fikk opp noe sånt på e34`n jeg hadde før, skjønte ikke bæra men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå