xcuze Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 div greier som bare står og tar plass selges. en Volvo 240 stv. 7seter, avskiltet av politi.. pga manglende års avg. selges som dele bil, eventuelt jorde bil. burner som faen... hbo 1500kr en Starway scooter.. uten skilt, de kan skaffes. er levert biltilsynet på vanlig måte. husker ikke helt, men trur det er rundt 2000mod. pris 2000/bud en 14fots with wital. en defekt vindskjerm. kan fikses før salg. da det ikke koster all verden for meg i deler. pen båt. trenger litt normal vår puss. pris ca 10000/bud. 2stk 60hk yamaha/mariner. en ny overhalt,med nye stempler. uten gnist. en som er i ukjent stand. revers er garanter def. gamle typen. 2syl. ekstra kort stamme... gøy på små båter. kom med bud. en 25 yamaha. har hvert under vann. står i 1000... 1500kr 4stk 16" Ronal felger 4x100. ikke de peneste felgene i verden, men greie slure felger. to slitte dekk. ca 1000kr selger også en m50 320 motor i deler. ikke råder. og en m20b25 delemotor. har også en 17fots bella arrow, med 60hk Johnson. motor fra begynnelsen av 90 tallet,ny vro pumpe for et år siden.def powertrim. defekt styrewire.. 19ssr racing propell+++ går bra, hbo 20000 velte bøyle, med lys og stig trinn til nissan king cab. passer d21. pris 4000 for alt. en T-max winsj 8500. drar ca 4t på enkel line. helt ny, ikke brukt. 4000/bud tja. skulle det være noe annet dere trenger. så spørr.... er mulig jeg har det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 blir litt mye bilder kanskje, men d er nå kjekt med bilder uansett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 stor garagje du. den båten, går det ann å få bilde av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy_G Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 har du bilder av motorane? eventuelt minstepris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Har du nå bilda av båtan og volvoen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 her er noen bilder.. skal prøve og fikse biler av motorene i helga, eventuelt i morgen etter jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 fikk beskjed om og selge dene lekre båten her av svogeren min. noe hjemmelagde greier. garantert fjorden styggeste daycruiser..(syntes jeg hvertfal) ny kalesje, innebygd vann og bensin tank. Hbo 5000 bilde av Ronal felgene bedre bilder av Volvo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 E det motor i den stygge båten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 nei,den er bygd for utenbords motor.... har noen av de da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 hmmm, kas motor bør være på den da? Kor mange fot e den på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 ca 17 trur jeg. brukte den i fjord sommer med en 25hk. funka det... rakk og bli go og full lenge før vi kom til byen vertfal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 opp, nå må ting bort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå