Gå til innhold

Vindusviskere og ryggesensor 520 touring

oroald
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en E39 Touring hvor viskerene forran stopper litt opp på ruten etter at de har stanset. Hvordan får jeg disse til å stanse der de skal?

Vindusviskeren og spylervesken bak virker heller ikke. Helt dødt. Har sjekket sikringer forran og bak uten å finne feil. Er det andre sikringer jeg bør sjekke?

Så har jeg problemer med ryggesensoren. Denne markerer eller piper fra jeg setter giret i revers og 5 sek. så stopper den. Sensoren fungerer ikke på markeringer ellers. Hva kan være galt her?

Håper på svar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
  • 4 weeks later...

Relèt til vindusviskeren forran sitter i lag med hjernen under pollenfilter på venstre side sett forrfra.Visker bak er nok ledningsbrudd i luka.Vanlig feil...Parksensor er nok ein sensor som er def. eller ledning som er brudd i.Sett bilen i revers og lytt på sensorer.De som er ok er det tikkelyd i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei er litt kronglette å få ut men visst du bytte om to sensorer finner du ut om det er sensoren eller kabelen framm som er problemet.På min var det ledningen som ikkje hadde vert skikkeli festa inne i fanger så den hadde gnissa av.Skøyta den og alt var ok.Men fann det først etter at eg hadde kjøpt ny sensor og prøvd å skifta den......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei er litt kronglette å få ut men visst du bytte om to sensorer finner du ut om det er sensoren eller kabelen framm som er problemet.På min var det ledningen som ikkje hadde vert skikkeli festa inne i fanger så den hadde gnissa av.Skøyta den og alt var ok.Men fann det først etter at eg hadde kjøpt ny sensor og prøvd å skifta den......
OK, da skal jeg prøve det. takk. :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...