oroald Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Hei! Har en E39 Touring hvor viskerene forran stopper litt opp på ruten etter at de har stanset. Hvordan får jeg disse til å stanse der de skal? Vindusviskeren og spylervesken bak virker heller ikke. Helt dødt. Har sjekket sikringer forran og bak uten å finne feil. Er det andre sikringer jeg bør sjekke? Så har jeg problemer med ryggesensoren. Denne markerer eller piper fra jeg setter giret i revers og 5 sek. så stopper den. Sensoren fungerer ikke på markeringer ellers. Hva kan være galt her? Håper på svar;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebbi Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Jeg har samme problemet med vindusviskerene mine. Det er mulig det er et relè som er gåent. Men en av de mer erfarne "hobbymekanikerene" kan nok svare på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjølle Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Bumper denne. Har problem med vindusvisker og spyler bak. Aldeles dødt! noen som vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingx3 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Har også samme problemert med vindusviskerene mine. Noen antaklig releet som er gåent. Kan noen si meg hvor jeg finner dette releet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokern88 Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Eksakt det samme som på min 528 Touring, bare at spylervæsken virker, men ikke pusseren.. Samma problemet med ryggesensoren.. Står i instruksjonsboka at den lyden vil si at bilen må inn på BMW verksted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Viskeren bak vil jeg anta er ledningsbrudd i overgangen tak til bakluke. Vanlig feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Relèt til vindusviskeren forran sitter i lag med hjernen under pollenfilter på venstre side sett forrfra.Visker bak er nok ledningsbrudd i luka.Vanlig feil...Parksensor er nok ein sensor som er def. eller ledning som er brudd i.Sett bilen i revers og lytt på sensorer.De som er ok er det tikkelyd i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokern88 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Har funnet den defekte sensoren.. Noen forslag til hva jeg bør gjøre videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Dei er litt kronglette å få ut men visst du bytte om to sensorer finner du ut om det er sensoren eller kabelen framm som er problemet.På min var det ledningen som ikkje hadde vert skikkeli festa inne i fanger så den hadde gnissa av.Skøyta den og alt var ok.Men fann det først etter at eg hadde kjøpt ny sensor og prøvd å skifta den...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokern88 Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Dei er litt kronglette å få ut men visst du bytte om to sensorer finner du ut om det er sensoren eller kabelen framm som er problemet.På min var det ledningen som ikkje hadde vert skikkeli festa inne i fanger så den hadde gnissa av.Skøyta den og alt var ok.Men fann det først etter at eg hadde kjøpt ny sensor og prøvd å skifta den...... OK, da skal jeg prøve det. takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå