Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Lurer på om det er noen på forumet som har hatt problemer med Mtsautoparts ?

Noen som ikke har fått varene de har betalt for ? Eller ikke får kontakt med de ?

Har selv betalt 2000 for en xenonkit jeg aldri fikk, nå 7 måneder siden. De svarer verken på tlf eller mail. Og nå skal jeg anmelde dette da, om det er noen som sliter med det samme kan jo disse også anmelde firmaet sånn at de skjønner alvoret i saken.

Verste jeg vet må være useriøse aktører som svindler kundene sine som dette!

Skrevet

Kjære Kunde,

Som flere av dere sikkert har skjønt, så er ikke den økonomiske situasjonen i MTSautopart slik vi skulle ønske at den var. Dette har medført ekstremt dårlig kundebehandling fra vår side og stor fortvilelse blant noen av våre kunder. Det er mange faktorer som har bidratt til den situasjonen vi er i nå. Det er flere leverandører som har gått konkurs og leveringstiden fra noen av våre produsenter har blitt ekstremt lang. Vi har noen interne rutiner som har sviktet og vi har ikke vært tilgjengelige på telefon eller mail.

Grunnen til at dere ikke når oss på verken telefon eller mail om dagen, er at det dessverre er en del kunder som ikke følger norsk lov eller folkeskikk på hvordan man oppfører seg når man er misfornøyd med en service. Problemene begynte allerede i november og har nå gått så langt at vi faktisk har måttet politianmelde enkelte kunder for trusler. Når en kunde ringer 150 ganger på telefon og nekter å legge på før vi har sendt produktet (når kunden allerede er informert om at det er forsinket), har vi store problemer med å ha telefonen på. Den kunden jeg referer til, betalte i slutten av januar og begynte og komme med trusler allerede 10 virkedager etter betaling. Andre kunder sender over 100 like e-post, noe som gjør at mailserveren vår har kollapset flere ganger. De bruker forskjellige avsenderadresser og referer ikke til ordre. Dette kun for å ødelegge for oss. Vi forstår hvor frustrerende det kan være å ha betalt penger for et produkt, og ikke verken høre noe eller få tak i leverandøren. Dere skal vite at vi ikke har glemt noen av ordrene, og gjør alt som står i vår makt for å få levert produktene så fort som mulig, men vi hadde satt pris på en litt mer voksen framgangsmåte for de som ønsker å få tak i oss.

Det vi i MTSautopart gjør for å bedre den situasjonen vi er i nå, er å kutte de kostnadene som er mulig. Det blir kun markedsført produkter vi har på lager, vi prøver å luke ut useriøse leverandører fra vårt varesortiment og vi selger ut store mengder av varelageret for flere hundretusen kroner for å spare kostnader og for å frigi midler til å kjøpe inn varer. I tillegg til den daglige driften av MTSautopart har deltakerne nå også tatt seg ekstra jobb i privat sektor for å kunne sette inn mer egenkapital for å styrke foretakets likviditet. Dette gjør vi for at du som kunde skal få de varene du har bestilt.

Vi ser allerede resultatet av den prosessen vi har begynt på, men gjør oppmerksom på at det kan ta noe tid før vi får levert alle ordrene.

Det vil bli lagt ut gode tilbud under mappen ”LAGERSALG” på vår nettside. Her kan dere spare tusenvis av kroner. Alle varene er på lager og vil bli sendt ut fortløpende.

Som takk for deres tålmodighet vil dere som venter på et produkt få gratis frakt på de varene dere bestiller fra mappen ”LAGERSALG” til og med 19.mars.

LAGERSALG

Med vennlig hilsen

Oss i MTSautopart

-----------------------------

Har prøvd å ringe, sende mail og mld til dem i flere mnd nå. Bestilte varer i romjula... I dag fikk jeg endelig svar, så sa bare til dem at de enten kunne returnere pengene jeg hadde betalt dem, eller kunne vente til de fikk varen jeg hadde bestilt, for at jeg så krevde pengene tilbake og da bruke 30 dagers returrett som man har på internetthandel. Fikk bare beskjed om å oppgi kontonummer jeg ville ha pengene på...

Greit å endelig få svar!

Skrevet

Har prøv å ringe dette firmaet sikkert 200 ganger og sendt titalls mailer til de. Men får prøve å ringe mer imorgen om du fikk svar idag da. Kanskje det finns et håp enda. Om ikke anmelder jeg firmaet, har allerede vær i kontakt med politiet. Dessuten synes jeg mailen de sendte kun var svada, mente at kundene ikke hadde fulgt regler, osv.. Latterlig å skylde på kundene.

Menmen , om du fikk pengene tilbake finns det jo kanskje et håp for meg og :)

Skrevet

Er tåpelig å skylde på kundene for at de ikke klarer å behandle kunder som klager. Og hvertfall ikke når det tar dem 2,5mnd for å gi meg et svar på hvor det er blitt av delene mine. Har vært ganske frustrert for å si det sånn....

Vurderte selv å sende samme mailen til dem hver eneste dag til jeg fikk svar, men lot være.

Er enig med deg at det kun er svada ja. Skylde på kunder når de ikke gidder å svare kunder. Elendig kunebehandling, og garantert ikke noen anbefalinger videre fra meg hvertfall!!!

Skrevet

Og slå av all kommunikasjon for kunder er garantert det lureste..!

Mulig det er noen få % som faktik er litt ivrig og truende av seg. men tenk på alle de resterende da. Lurer på hva de tror?

Blir liksom litt, Terror opplegg, bombe uskyldig folk for troen deres..

Skrevet

Må jo nesten være litt "truende" når de oppfører seg som dette. Kan ikke bare la dem holde på sånn! Burde jo nesten kreve renter også for de mnd det har tatt dem å ikke gjøre noe som helst, men tviler på noe skjer om man krever dette.

Viktig å stå på sitt, og ikke la seg lure av tåpelige unnskyldninger som de ikke har andre enn seg selv å takke for.

Skrevet

Har anmeldt firmaet nå, men får sikkert ikke sett noe til de pengene de skylder meg uansett. Håper de som driver dette firmaet blir gjeldsslaver for lang tid fremover!

Skrevet

Haha.. det der er jo helt sykt.. "

Andre kunder sender over 100 like e-post, noe som gjør at mailserveren vår har kollapset flere ganger"

LOL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...