S.Hafsmo Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 jeg har flere ganger nå prøvd å få kontakt med Autotrio for å sjekke prisene på noen bilstein dempere, men får aldri svar! bruker deres "bestilling/forespørsel" system. gjør jeg noe galt eller vil de bare ikke selge bilstein til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Hør med 325icab_88 her på forumet. Vet han selger bilstein:) Gode priser til bimmers medlemer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 ringer du eller er du på nettet? skulle ikke være noe problem å få bilstein til E34, det er lagervare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 ringer ikke, da jeg ikke er i Norge for tiden. skal se om jeg får tak i Bilstein på Autozone her i statene, men da er det greit å ha noen priser å sammenligne med. har snakket med 325icab_88 men han kunne ikke skaffe B8 sprint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 ok... om du ringer så er det hvertfall ikke noe problem... ang. pris så mener jeg at Sprint til min E36 koster ca 1700kr stk. men det kan jo være helt andre priser på E34... uansett veldig gromme støtdempere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Hmm, kunne ikke finne noen pris til E34. Eneste jeg fant var dette. Priseksempel - BMW 316i-328i E36: Front 1.895,- pr. stk. - Bak 1.295,- pr. stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 hmm.. jaja, veit ikke hvor stor forskjell det kan være. men fant noen priser på autozone: front :119,- rear: 199,- pr stk (i dollar - 5,1nok/usd) så om de har på lager blir det nok litt julehandel. Chriz: Har du Bilstein på din? isåfall, ble den høyere med Bilstein enn andre dempere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Kan anbefale Bavarian Autosport i "Junaiten" bavauto.com Bilstein Sprint B8-priser for -94 540 : Front : USD 94,95 Bak : USD 129,95 Løp og kjøp Du sparer MYE penger på å unngå norske hobbyimportører. Blir mye billigere å evt. bestille selv fra utlandet. Bilen blir ikke høyere av demperne, det er fjærene som avgjør høyden... ///Paul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Jeg fikk senest forrige uke to mailer fra de da jeg lurte på priser. Send mail til arne@auto-trio.no , det er han som har Bilstein delen der sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 takker! skal gjøre et forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Kan anbefale Bavarian Autosport i "Junaiten"bavauto.com Bilstein Sprint B8-priser for -94 540 : Front : USD 94,95 Bak : USD 129,95 Løp og kjøp Du sparer MYE penger på å unngå norske hobbyimportører. Blir mye billigere å evt. bestille selv fra utlandet. Bilen blir ikke høyere av demperne, det er fjærene som avgjør høyden... ///Paul Låner tråden litt jeg Hva er ca. pris på normal frakt over dammen på dempere og fjører da? Hvis noen vet mvh owyj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Husk at Bilstein Sprint er uten fjærer ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 bilstein leverer da ikke fjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Refererte bare til prisene Paulus skrev...at det er kun for dempere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 Kan anbefale Bavarian Autosport i "Junaiten"bavauto.com Bilstein Sprint B8-priser for -94 540 : Front : USD 94,95 Bak : USD 129,95 Løp og kjøp Du sparer MYE penger på å unngå norske hobbyimportører. Blir mye billigere å evt. bestille selv fra utlandet. Bilen blir ikke høyere av demperne, det er fjærene som avgjør høyden... ///Paul skal sjekke ut bavarian autosport. men nå skal ikke jeg bestille, da jeg er i statene nå, og tenkte å ta demperne med i kofferten. så slipper jeg toll, frakt og hele suppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå