ruberhai Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Nå begynner vinteren sakte men sikkert å trekke seg tilbake, og det ble på tide med ny bil, og da en ny e46, denne gangen en 2001 modell 320d! Var på gardemoen og hentet bilen mandag, og det gikk som en drøm å kjøre hjem til bartebyen, må si det var hærlig komfort med sportskinn og cruisekontroll! Bilen var urolig gjerring på drivstoff, noe som passer meg utrolig bra! Blir en del som vil bli gjort med bilen etterhvert, tråden vil bli oppdatert med bilder og info! Så lenge har dere et mobil-bilde som ble tatt på turen oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Gratla med ny bil. Mer bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Takk for det, kommer bilder imorgen da jeg får vaska den skikkelig osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Gratulerer med ny bil.. E46 er gøy Fyr løs med mer bilder og husk også interiørbilder Fortell hva du har tenkt og gjøre med den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Pen e46;) Planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Gratis med ny bil! Det er utrolig hva diesel motrene har å by på for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Grattis! Må komme med flere bilder så vi får vurdere Reg.nr. var det i hvertfall stilig avslutning på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan318i Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Gratla=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Gratulerer med ny bil! Bra valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Takk for kommentarer folkens! Meget fornøyd så langt! Noe av utstyret er; multifunksjonsratt, sportseter i skinn m/ varme, midtarmlene, skipose, klimatronic, cruisecontroll, kjørekomputer++ Var nede på GS-bildeler og kjøpte blanke blinklys idag. Rakk ikke å fikse meg med crom-pærer så dette blir fikset imorgen I gårkveld monterte jeg Carbon-emblemene jeg har hatt liggendes på panser, bakluke og på rattet. Sommerfelgene blir snart tatt fram, og har cabonemblemer til disse også Det er mye som skal gjøres med bilen.. Kan nevne noe som chip, styling, led baklykter, speil, bakrutesenker (den lille fra AC Schnitzer) div carbon stasj, senk, eksos, csl carbon bakluke, chip ++ Liker en clean stil så skal ikke ha alt for mye "dill-dall" Om dere ser tråden om den andre bilen så ble jeg meget fornøyd med den, så kommer til å bli noe likt som den! Har vært å vasket bilen utvendig idag, og tok noen kjappe bilder med mobilen, bedre bilder kommer senere.. Så hva tror folke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Ble bra dette! Hvem har du tenkt å chippe bilen hos? Jeg tror jeg skal bruke ess-tuning... Virker veldig seriøse og sier at vi skal få 170hk ut av motoren. http://www.esstuning.com/default.asp?c= ... t2=239&id= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Hvorfor sladde skiltnr??? Er folk her inn så sinnsykt redd for at folk skal stjele bilen dems. Er en helt vanlig bil jo. Vi lever i 2008,så ting har vel kommet litt lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Hvorfor sladde skiltnr???Er folk her inn så sinnsykt redd for at folk skal stjele bilen dems. Er en helt vanlig bil jo. Vi lever i 2008,så ting har vel kommet litt lengre. Alt folk skal henge seg opp i. Han må vel få gjøre som han vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Hvorfor sladde skiltnr???Er folk her inn så sinnsykt redd for at folk skal stjele bilen dems. Er en helt vanlig bil jo. Vi lever i 2008,så ting har vel kommet litt lengre. Haha, det var også noe å henge seg opp i! Noen er nok litt paranoide når det gjelder private bilder o.l på internett, men å sladde bilnr ville jeg gjort også. Tenk den dagen han kjøper fete felger til den, så sender en jævel melding til vegvesen med bilnr og får tilbake fullt navn og adresse. Og vips står bilen på 4 lecasteiner. Ja vi har kommet til 2008 og kriminaliteten er kommet like langt som resten av samfunnet! Pen doning forresten, men den trenger noen fete felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 Idag ble det montert crom blinklyspærer og hvite parklyspærer, ble myye bedre Bilen blir chippet av Cartuning ( www.cartuning.no ) og det stemmer det, skal få ut 170hk av motoren. Anngående sladding av regnr er det vel bare jeg som er litt paranoid, tviler jeg er den eneste på bimmers? Felger ja, disse har jeg allerede, fra den gamle e46 (som dere forøvring kan lese om i_tråden om bilen._ Her har dere et bilde av den gamle bilen med felgene, som forøvrig er Zito Titan 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå