Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halla, tenkte å fikse problemet med at ikke fjernstyrt sentrallås funker lenger, samt at jeg ikke får til å vri rundt nøkkellåsen på sjåførdøra.

Men hvordan i huleste får jeg ut dørlåsen ?? Må jeg demontere vinduet? Det er jo så trangt, har løsnet på alt men får den ikke ut :(

Skrevet

Wræl, jeg får ikke inn dørhåndtaket helt.

Jeg har demontert alt og kodet ny nøkkel. Men nå vil jo ikke jævelskapen passe helt inn !! Er det noe hemmelig spor jeg må sette den inn i eller?

51zyjzmwok1mqmwiwth6.jpg

xc83jq3tl04nbeu2odl6.jpg

Skrevet

jeg byttet på min e36 nå nettop og d var ikke no problem. (rutene var ute)

synes d ser riktig ut på bildene jeg... d jeg plages med er å få på plastikkpyntelistene etterpå.. måtte kjøpe nye da de gammle sprakk da jeg tok de av.. er jo bare klipps men ikke f... om de vill på

Skrevet

Har du fått den på plass i sporet til låskassa på høyre siden? Det med ¨pyntelistene er et lite triks. De skal ikke bare klemmes på, men er en plate på baksiden av håndtaket man skal dra til siden for å løsne det. Så må pyntedekselet settes på plass igjen og platen må skyves tilbake mens man holder pyntedekselet inne.

Skrevet
Har du fått den på plass i sporet til låskassa på høyre siden? Det med ¨pyntelistene er et lite triks. De skal ikke bare klemmes på, men er en plate på baksiden av håndtaket man skal dra til siden for å løsne det. Så må pyntedekselet settes på plass igjen og platen må skyves tilbake mens man holder pyntedekselet inne.

Sporet til låsekassa? Hmm, er det innvendig i døren? Det er hvertfall noe som ikke stemmer. Gjengene skal jo stikke litt lenger ut enn det der. Måtte presse som en helt for å få på skiva.

Skrevet
Takker mexos! da tenker jeg mine pyntelister kommer på rimelig kjapt :D

Jeg fikser gjerne pyntelistene dine om du får på plass dørhåndtaket mitt =)

Skrevet
Takker mexos! da tenker jeg mine pyntelister kommer på rimelig kjapt :D

Jeg fikser gjerne pyntelistene dine om du får på plass dørhåndtaket mitt =)

kan være som mexos skriver. når du setter inn handtaket skal den treffe ett spor helt bak inni døren. sporet går i en stang som er koblet til selve låskassen.

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /12736.gif

men hvis du har bommet på den får du vell ikke åpnet døren.

funker den?

Skrevet

Tenkte kanskje at det var noe spor i karosseriet dere mente.

Handtaket funker men den henger jo på halv5. Den er liksom ikke helt inn mot karosseriet :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...