Reset Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 hei, på min e30 320, så kommer det inn ei ledning, inn i hjulbuen på fører siden. ledningen har 3 ledere, og går inn mot sikringsboksen i motor rommet. med meg er det bare ledningene som står ut i løse luften. uten noen konktakt eller noe. er det noen som vet hva det er ? noen som har bilder? jeg legger ut bilde av hvordan det ser ut med meg, senere i kveld håper noen har svar til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Med engang du nevner hjulbue-venstre-side så tenker jeg på slitasjevarsler til bremseklossene.. Men ett bilde hjelper ja. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Slitasjevarsel + ABS føler å kanskje temp måler...Selv om at tempmåler ikke går der,men den har en gul stor bit på tuppen så rart hvis den henger der.best med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 ja, tenkte på slitasjevarsler jeg også, så jeg kjøpe meg en sånn slitasjevasler for og koble på men jeg tenkte ikke på at det mangla en plugg der bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallaask Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 dette må no vell vere bremse slitasje indikator.....lyser ikke lyse i instrumente på bremse slitasje? du må nokk ha deg enn kontakt og enn ny indikator:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Ligna styggelig på slitasjevarselsledningen til bremseklossene ja... Om ikke indikatoren fremdeles sitter i bremseklossen kan du kjøpe ny, og monter en ny kontakt på denne ledningen (pass på at ledningen er lang nok, - kjipt om ledningen ryker når du jekker opp bilen ). En slik indikator er selvfølgelig ikke et must. Du kan evt isolere den og stripse den opp i hjulbuen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Den virket jo rimelig tykk til å være slitasjevarsel men jeg vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Ja, det der er nok til slitasjevarsleren din. men ser ut som at ledningene er røket før koblinga til varsleren. Lyset lyser vel ikke før den får jording via bremseskiva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 lyset lyser det ser du... hvor får jeg kjøpt sånn plugg og ha på da? har kjøpt meg bremseslitasje indikator skjønner dere... må bare ha noe og koble den inni;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå