Cise Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Stoa Antirust i Arendal og Sørlandsparken Dinitrol Senter i Kristiansand. Takker for svar:)
Vanilla_ninja Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Hvordan var det; er det noen steder i Trondheim som gjennomfører oljebehandling? Min erfaring med rust og beskyttelse er i hvert fall at oljeprodukter er det definitivt beste når man snakker om metall som allerede har blitt utsatt for rustangrep. LJ
torarnej Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Noen som har erfaring med Mercasol? Er dette en mellomting mellom olje og Tectyl? Skal understellsbehandle min 03' E39 nå i sommer, men er virkelig i tvil om hva jeg skal bruke...
Julianv Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Heihei.. Får ny bil i garasjen snart som jeg tenkte å behandle skikkelig. Er litt overflaterust rundt om, men ikke noe gjennomtrengende. Det jeg lurer på er om vis jeg får den sandblåst slik at det blir bart metall, som er planen, hva bør jeg hive på før tectyl? Og ja jeg skal ha tectyl da dette blir anbefalt og utført av merkeverkstedet. Er syregrunning noe å bruke? Eller hva har dere å anbefale? Tectyl rett på bart metall er jo såklart ikke å anbefale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå