Turok Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 Ønsker og kjøpe et komplett skinninteriør i sort til min E36 Coupe. kunne helst tenkt meg et som kommer fra cab slik som dette:
bmwt Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 sjekk ut koed....de har priser oppgitt på sidene sine,men om du ringer de er de som oftest diskuterbar på pris...
iNthe Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 baksete fra cab passer ikke rett i. hvor mye vil du gi for svart skinn-interiør? standard eller sport? nytter ikke være kjip, for dette er noe som går for mange tusen.
Turok Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 baksete fra cab passer ikke rett i.hvor mye vil du gi for svart skinn-interiør? standard eller sport? nytter ikke være kjip, for dette er noe som går for mange tusen. standar eller sport spiller ikke så stor rolle så lenge det ikke ser helt forferdelig ut så skal jeg ikke klage
Sir Hofstad Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Hatt sikkert 5 tilbud siste uke på under 5 for kompl... Sportskinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå