Turok Posted March 12, 2008 Posted March 12, 2008 Ønsker og kjøpe et komplett skinninteriør i sort til min E36 Coupe. kunne helst tenkt meg et som kommer fra cab slik som dette:
bmwt Posted March 12, 2008 Posted March 12, 2008 sjekk ut koed....de har priser oppgitt på sidene sine,men om du ringer de er de som oftest diskuterbar på pris...
iNthe Posted March 13, 2008 Posted March 13, 2008 baksete fra cab passer ikke rett i. hvor mye vil du gi for svart skinn-interiør? standard eller sport? nytter ikke være kjip, for dette er noe som går for mange tusen.
Turok Posted March 13, 2008 Author Posted March 13, 2008 baksete fra cab passer ikke rett i.hvor mye vil du gi for svart skinn-interiør? standard eller sport? nytter ikke være kjip, for dette er noe som går for mange tusen. standar eller sport spiller ikke så stor rolle så lenge det ikke ser helt forferdelig ut så skal jeg ikke klage
Sir Hofstad Posted March 13, 2008 Posted March 13, 2008 Hatt sikkert 5 tilbud siste uke på under 5 for kompl... Sportskinn.
Recommended Posts