Gå til innhold

Hvordan få mer lyd ifra eksos\motor på en 320 e46

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å søke litt, men fant lite.

Har kjøpt en orginal e46, er 6er, men savner litt den 6er lyden jeg hadde i e30 og e36, tenker å bytte til åpent luftfilter og grovere eksos, er det noe å hente der? fjerne kat kanskje?

Skrevet

Bytt ut bakerste del på eksosanlegger med ett fra f.eks. Scorpion eller andre leverandører, så får du mer lyd.

Skrevet
Alle sier, bytt til scorpion eller lignende, men ingen vet hvor de selger det! :)

www.koed.dk selger vel scorpion.

Takker! :)

Må det sveises å sånn for å få på scorpion? Noen som har peiling på hvordan det monteres ?

Skrevet
Det er bolt-on, og selv idioter som meg klarer å bytte det på kort tid..

Okai! :) Lurer på åssen det blir på e46 2,2 liter... Finner ikke noe film/lydklipp på youtube. :\

Skrevet

jeg tviler jo ikke på at det blir bedre hos deg, men på en e46 320? orginalt høres det jo ut som en riskoker, hører jo knapt motor eller eksos

Skrevet

Kjøp potte på f. eks torshow. Rustfri med to løp, og som du ser rett igjennom. Da får du dyp brumming på tomgang/lavt turtall og skikkelig høyt vræl på høyt turtall. Akkurat som en sekser skal få låte

Skrevet
Kjøp potte på f. eks torshow. Rustfri med to løp, og som du ser rett igjennom. Da får du dyp brumming på tomgang/lavt turtall og skikkelig høyt vræl på høyt turtall. Akkurat som en sekser skal få låte

Takk for *tips* ! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...