Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet no historikk om denne? har ikke vært så aktiv på forumet her siden jeg solgte BMW'en min forrige vår, men snubla over denne http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1779815 igår når ei kikka på bil..

Den ultimate drømmebilen for min del hvertfall :!::D:D sikla på sånn touring helt siden P.I.B's røde touring var månedens bil 8) har ikke lykkes å få tak i eieren enda, så vet ikke om den er solgt eller ikke.. men er den ikke solgt så koste det meg ikke 5 øre å kvitte meg me min nåværende Audi A4!! :)

1779815-bilde1-020.jpg

Skrevet

Mener det er bilen til en som jobber på Emm sport/Gs bildeler i Trondheim. Har sett den utenfor der. Bør være tatt godt vare på da. Hvis det er bilen jeg tenker på(Har stått to stk utenfor der) Så tok jeg en nærmere titt på den ifjor vår på bmwccn sitt pussetreff. Og det er faktisk en av de få biler som er 9 år gammel som jeg også ville kalt strøken. Fant ikke en eneste skjønnhetsfeil på den. Tror den er et voldsomt godt kjøp hvis standen er slik jeg husker den. Sjeldent pent eksemplar. De fleste touringer er jo brukt som familiebil og derfor vært bruksbil.

Skrevet

Da jeg kikket etter bil var egentlig ikke touring noe alternativ, men da jeg så denne må jeg innrømme at touring ikke var så altfor langt unna hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...