jensemann23 Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Jeg har bytta pluggledninger nå (m40b18) men fusker fortsatt likejævlig. Rykkete gange og stopper nesten på tomgang. Er kun i perioder, både på kald og varm motor. Mister alt draget, og rykker så plutselig til når jeg gir full gass. Kan det være pluggene? Skifta for et år siden(30.000 km) Kan vel være LMM også? men den er nesten like håpløs når jeg plugger ut LMM-en- Lambda er sjekket, den er ok. Ikke falskluft heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Hvert andre år eller 24000miles står det i haynes.. Koster vel 300,- for 4 NGK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 ok. tror du disse symptomene kan skyldes pluggene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 ok. tror du disse symptomene kan skyldes pluggene? Sjekka du pluggene da du skifta ledningene? Du kan se på pluggene om de er ødelagte. Det er flere guider på det på nettet. Men hvis stiften er ødelagt/slitt og hvis pluggen er veldig svart, så kan det være på tide å skifte de, ja.. Men vet av erfaring at å sjekke de små tingene først, er alltid lurt. Diagnosetest hos BMW? Hvis det ikke hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 kan det være veivhusventilasjon? veivakselsensor? Tok diagnose uten å finne noen feil. Plugger og falskluft slår vel ikke ut på diagnose?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 bump! Kan det være tett katalysator? At det er løse deler inni der som tetter for hullet av og til?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 bump!Kan det være tett katalysator? At det er løse deler inni der som tetter for hullet av og til?? Jeg opplevde tett katalysator på en Calibra jeg hadde, da ble det bråstopp omtrent uten forvarsel. Fikk ikke start etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 oki.takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå