Phonic Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 eg va ute å kjørte,så plutselgi blei da bom stopp.. å ette da fikk eg ikkje start på den igjen. alt slo seg ut av lys å alt anna.. det komme ikkje noke lyda fra motoren når det skjedde.. lure på om noken av derre har peiling?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 eg va ikkje ute å kjørte,så plutselgi blei da bom stopp.. å ette da fikk eg ikkje start på den igjen. alt slo seg ut av lys å alt anna.. det komme ikkje noke lyda fra motoren når det skjedde.. lure på om noken av derre har peiling?? Gjør vel ikke noe at bilen stopper når du IKKE er ute og kjører? Min står også helt i ro når jeg ikke er ute og kjører, starter ikke, men alt av lys holder seg på plass. Heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Sjekket batteri og ladestrøm? Kompis av meg kjørt hjem uten lys en gang Men det var diesel bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phonic Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 har gjort alt det du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 får du startmotor til og gå eller er alt heilt døtt? kor i kvinnherad e du frå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phonic Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 får du startmotor til og gå eller er alt heilt døtt?kor i kvinnherad e du frå? nope, startmotoren går så bare juling:P Da e dawid her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phonic Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2008 fikk start igjen i dag.. men ette eg fikk start 1 gang å slo den av igjen så ville den ikkje starte ette på=/ e da noken så har peiling på ka det kan ver?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 bensinbumpen din ville jeg ha sjekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phonic Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 bensinbumpen din ville jeg ha sjekket Den funker som den skal den.. sjekka den og. men takk likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 sjekka coiler og plugger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 bensinbumpen din ville jeg ha sjekket Den funker som den skal den.. sjekka den og. men takk likevel Hadde akkurat samme symptomer på min 325 E36 , det var bensinpumpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 bensinbumpen din ville jeg ha sjekket Den funker som den skal den.. sjekka den og. men takk likevel og da regner jeg med du har skjekket bensin trykket? har du gnist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phonic Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 bensinbumpen din ville jeg ha sjekket Den funker som den skal den.. sjekka den og. men takk likevel og da regner jeg med du har skjekket bensin trykket? har du gnist? eg har ikkje sjekket trykket på den.. veit du kor mykje det ska ver på?? så ska eg sjekke det etter jobb i morra:) det va gnist oxo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå