Marius Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 noen fra Østfold i forumet her? hadde vært fett med et bmw treff i Østfold fint om dere fra Østfold området hadde gitt et bump i tråden. Moderator edit. Redigerte norske bokstavene. Ser på meg selv som østfolding. hilsen Nautiluz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Problemer med tastatur idag? Men regner med du mener Østfold. Og det er flere derfra, bl.a R Andersen, [space], SteffenM2, 325icab_88, EllingsenB og mange fler . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... ght=nordby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Hell yeah, er fra indre enfold jeg oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Jeg er alerede nevnt i tråden ja Er fra Moss jeg så, hvor bor du hen Marius? Holder til på Krapfoss selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 og meg er fra Hobøl... Veldig mange fler fra Østfold da.. Hadde ett lite treff hjemme den 8 mars og det var vel ca 25 stk innom med smått og stort fra kl 0955 til 2330 ... Jeg var kjempefornøyd med det oppmøtet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 bor på kambo hehe, ikke langt ifra krapfoss. Men hadde vært kult å fått i gang et lite bimmertreff i østfold ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Prøvde jo på festninga tidligere, uten særlig hell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 conan, kjenner du aleks fra skiptvet, han kjører cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå